- Zima
- Leto 24
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
Vila Gatsoulis | Termin boravka | 29.05. 08.06. | 08.06. 18.06. | 18.06. 28.06. | 28.06. 09.07. | 09.07. 19.07. | 19.07. 30.07. | 30.07. 09.08. | 09.08. 20.08. | 20.08. 30.08. | 30.08. 10.09. | 10.09. 20.09. | 20.09. 30.09. | 30.09. 07.10. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tip smeštaja | Broj noći Usluga | 10 | 10 | 10 | 11 | 10 | 11 | 10 | 11 | 10 | 11 | 10 | 10 | 7 |
1/2 STD prizemlje | najam | 39 | 69 | 139 | 179 | 199 | 259 | 279 | 319 | 289 | 209 | 139 | 99 | 49 |
1/2 STD | najam | 49 | 79 | 149 | 189 | 209 | 269 | 289 | 329 | 299 | 219 | 159 | 109 | 59 |
1/3 STD | najam | 39 | 59 | 109 | 129 | 179 | 209 | 229 | 279 | 249 | 149 | 119 | 89 | 39 |
Family Club - CHD 2-14g | najam | 29 | 39 | 49 | 49 | 49 | 49 | 49 | 49 | 49 | 49 | 49 | 49 | 29 |
Legenda: 1/2 STD – dvokrevetni studio, 1/3 STD – trokrevetni studio, NA – najam studija
*Family Club – 1 dete uzrasta od 2-14 godina, u pratnji 2 punoplative osobe (plaćaju cenu za ½) plaća cenu po tabeli Family Club i koriste PL smeštaj u 1/3 STD i ukoliko koristi prevoz, plaća punu cenu prevoza.
Polazak autobusa je dan ranije u odnosu na dan naznačen u tabeli (tačno vreme polaska obavezno proveriti u agenciji dan ranije), a povratak je dan naznačen u tabeli u unapred dogovorenom vremenu.
Doplata za polazak iz Novog Sada iznosi 25€, iz Čačka 25€ (transfer do Lapova), iz Kragujevca 20€ (transfer do Lapova) – minimum 4 plative osobe su potrebne za realizaciju transfera
ARANŽMAN OBUHVATA:
– Usluge smeštaja na bazi najma studija/apartmana/boravak u izabranom hotelu prema izabranoj usluzi, za izabrani termin prema tabeli na bazi 7/10/11 noćenja;
– Servis predstavnika naše agencije na destinaciji;
– Troškovi organizacije
ARANŽMAN NE OBUHVATA:
– Prevoz po izboru, individualni ili autobuski ili avionski;
– Preporučujemo međunarodno zdravstveno osiguranje po cenovniku Triglav osiguranja;
– Doplatu za klima uređaj (8€ dnevno po klima uređaju);
– Ostale individualne i nepomenute troškove;
– Fakultativne izlete i rent-a-car. Fakultativni izleti biće ponudjeni na licu mesta od strane lokalnog partnera, prema uslovima i cenama lokalnog partnera;
– Turistička taksa za sve turiste koji borave u Grčkoj (1.5€ po studiju dnevno)
Napomena za turističku taksu:
Turistička taksa za sve turiste koji borave u Grčkoj. Taksa će se naplaćivati na licu mesta od strane vlasnika privatnog smeštaja, recepcije hotela i neće biti sastavni deo aranžmana. Očekivani iznosi takse, koja će se naplaćivati dnevno po sobi, je: privatni smeštaj – 1,50€; hoteli 1*/2* – 1,50€; hoteli 3* – 3€; hoteli 4*- 7€; hoteli 5*- 10€. Plaćanje će se vršiti isključivo gotovinom, a hotelijeri I vlasnici privatnog smeštaja će imati pravo da goste, ukoliko gosti odbiju da plate turističku taksu, ne prime u smeštaj.
AUTOBUSKI PREVOZ OBUHVATA:
– prevoz autobusom turističke klase (klima/video/audio, od 16 do 87 sedišta) do izabranog objekta na relaciji prema programu
– Usluge pratioca grupe
AUTOBUSKI PREVOZ NE OBUHVATA:
– *Minimalan broj za realizaciju autobuskog prevoza je 40 plativih putnika. U slučaju manjeg broja putnika organizujemo prevoz u saradnji sa drugim agencijama
– Doplate za polazak iz Novog Sada (25€), Čačka (25€) (transfer do Lapova) i Kragujevca (20€) (transfer do Lapova) – minimalan broj za realizaciju transfera je 4 plativih putnika
AVIONSKI PREVOZ OBUHVATA:
– Čarter let avio kompanijom Air Serbia, na relaciji Beograd (BEG) – Preveza (PVK) – Beograd (BEG). Dva dana pred let saznajemo tačno vreme poletanja čarter aviona
– Aerodromske takse (APT) za čartzer let u iznosu od 44.06€ (Aerodrom Beograd – 24.08€, aerodrom Preveza 19€, RF taksa 0.98€) Aerodromske takse i eventualne doplate za gorivo su sastavni deo doplate za avionski prevoz, samim tim je i njihova promena dozvoljena do momenta polaska, ukoliko dođe do povećanja ili smanjenja.
– Kalkulativnu kompanijsku taksu za poskupljenje goriva, YQ taksu po osobi (za odrasle i decu preko 2 g.). YQ taksa predstavlja nadoknadu za gorivo i definisana je ugovorom sa avio prevoznikom. Iznos YQ taksi je podložan promeni i zavisi od promene cene goriva na tržištu. U slučaju povećanja, putnik je dužan da izvrši doplatu razlike pre započetog putovanja ili da ostvari pravo na refundaciju u slučaju smanjenja cene goriva.
– transfer do izabranog objekta na relaciji po programu u pratnji predstavnika agencije.
AVIONSKI PREVOZ NE OBUHVATA:
-Doplata za poskupljenje goriva, YQ taksa, iznad ugovorene cene, a na osnovu dopisa avio kompanije. Obračunavaće se na osnovu proseka poskupljenja u predhodnom mesecu za polaske u tekućem mesecu. Putnik je dužan da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
-Mogućnost doplate za dodatni prevoz – transfer do/od aerodroma Beograd: cena po osobi (min. 4 punoplatežna putnika): Novi Sad – iznos doplate biće naknadno objavljen. Deca 0-2g. – besplatno, nemaju sedište. Transferi započinju 3-5 sata pre poletanja aviona iz Beograda. Konačna potvrda o realizaciji transfera od strane agencije dobija se 2 dana pre datuma putovanja.
VILA GATSOULIS
Vila GATSOULIS se nalazi u mirnom delu gradića Nidri. Udaljena je 300 m od gradske plaže i 200 m od glavne ulice. Raspolaže sa dvokrevetnim i trokrevetnim studijima smeštenim u prizemlju i na prvom spratu.
STD 1/2: Sadrže dva standardna kreveta ili jedan francuski krevet, kompletno opremljenu kuhinju (rešo, frižider i posuđe za predviđeni broj osoba), kupatilo, terasu, TV i klima uređaj (uz doplatu navedenu ispod tabele ).
STD 1/3: Sadrže tri standardna kreveta ili jedan francuski krevet i jedan standardni, kompletno opremljenu kuhinju (rešo, frižider i posuđe za predviđeni broj osoba), kupatilo, terasu, TV i klima uređaj (uz doplatu navedenu ispod tabele). Klima se doplaćuje 8 € dnevno po studiju.
LEFKADA – Grčko ostrvo-kontinent, smešteno je između Krfa i Kefalonije. Moreuz ga odvaja od Akarnanie, a pontonski most spaja ostrvo sa kopnom. Zlatne peščane plaže, kristalno čisto more, planine bogate vegetacijom, interesantan podvodni svet su neke od karakteristika koje čine Lefkadu mestom jedinstvene prirodne lepote i nudi mnoštvo mogućnosti za nezaboravan odmor. Slikovita ribarska sela, autentična Grčka, ljubazni domaćini, čarobne uvale – dočaraće Vam magiju ovog ostrva. Nidri je drugo mesto po veličini, na ostrvu, i pruža sadržajnu ponudu za lep odmor.
PROGRAM PUTOVANJA – SOPSTVENI PREVOZ:
1. DAN – Putovanje individualnim prevozom. Dolazak na Lefkadu. Ulazak u sobe posle 14.00h. Smeštaj i prva usluga prema uplaćenoj rezervaciji. Noćenje. 2. DAN – 7./10./11. DAN – Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme. Noćenje. 8./11./12. DAN – Napuštanje soba do 10.00 sati. Povratak sopstvenim prevozom. Kraj usluga.
PROGRAM PUTOVANJA – AUTOBUSKI PREVOZ:
1. DAN – Beograd – sastanak putnika pola sata ranije u odnosu na predviđeno vreme, dan ranije u odnosu na datum iz tabele. Predviđeno vreme polaska autobusa za Lefkadu u 16:00h iz Beograda. Obavezno dva dana pre putovanja proveriti u agenciji tačno mesto i vreme polaska autobusa, a polazak iz Novog Sada (uz doplatu) sa parkinga kod Železničke stanice /Kod Lokomotive/ u 14:00 h. Dnevna i noćna vožnja sa usputnim zadržavanjima radi odmora i graničnih formalnosti. 2. DAN – 8./10./11. DAN– Lefkada – dolazak, smeštaj, boravak u izabranom smeštaju na bazi izabrane i uplaćene usluge. 9./12./13. DAN – napuštanje smeštaja, polazak autobusa u vreme dobijeno od strane našeg predstavnika. Dnevna i noćna vožnja sa usputnim zadržavanjima radi odmora. 10./13./14. DAN– dolazak u Beograd na mesto polaska. Kraj usluga.
PROGRAM PUTOVANJA – AVIONSKI PREVOZ:
1. DAN – Beograd – sastanak putnika na aerodromu Nikola Tesla, Terminal 1, dva sata ranije u odnosu na predviđeno vreme, čarter let za Prevezu. Transfer autobusom do mesta boravka po izboru. Smeštaj u studije. Prva usluga prema uplaćenoj rezervaciji. Noćenje. 2.dan – 10./11. DAN – Lefkada – boravak u izabranom smeštaju na bazi izabrane i uplaćene usluge. 11./12. DAN – napuštanje smeštaja, polazak autobusa u vreme dobijeno od strane našeg predstavnika. Transfer do aerodroma i let za Beograd. Sletanje u Beograd. Kraj usluga.
AUTOBUSKI PREVOZ:
Prevoz se obavlja turističkim autobusima (klima, audio i video oprema). Sedišta nisu numerisana i prevoznik zadržava pravo da napravi raspored sedenja. Putnik će prihvatiti bilo koje sedište koje mu dodeli prevoznik (uzimajući u obzir trudnice, porodice sa malom decom, starija lica , kao i vreme uplate). Sva deca moraju imati svoje sedište, u skladu sa važećim zakonskim normama.
Putnik je obavezan da dan pre početka putovanja u agenciji proveri tačno vreme i mesto polaska autobusa ukoliko nije dobio obaveštenje putem SMS poruke.
Zaustavljanje autobusa, radi usputnih odmora, predviđeno je na svaka 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima, a u zavisnosti od raspoloživosti kapaciteta stajališta i uslova na putu. Prevoznik određuje mesta pauza kao i njihovu dužinu. Moguća priključenja i izlasci putnika su moguća isključivo na autobuskim stajalištima ili propisno obeleženim površinama na kolovozu, namenjena za zaustavljanje autobusa radi ukrcavanja i iskrcavanja putnika, utovara i istovara prtljaga. Zabranjeno je zaustavljanje autobusa na petljama ili u zaustavnoj traci zbog ulaska i izlaska putnika.
Povratak sa destinacije je poslednjeg dana boravka sa dogovorenog mesta u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (u zavisnosti od dolaska autobusa na destinaciju, a u skladu sa propisima definisanim zakonom o saobraćaju). Za tačno vreme povratka, putnici se moraju informisati kod predstavnika agencije ili inopartnera, na dan polaska u toku prepodnevnih časova.
SOPSTVENI PREVOZ:
Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum dva dana pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vaučera, kao i ime i kontakt telefon predstavnika/inopartnera radi lakšeg pronalaženja objekta u kom je rezervisao smeštaj. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i Zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu i drugo kod nadležnih organa (AMSS, Mup R. Srbije, Konzularno odeljenje R. Grčke). U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika agencije ili njihovog zastupnika, najmanje dan ranije. Predstavnik agencije nije u mogućnosti da svakog putnika lično sačeka ispred smeštajne jedinice, ali će svakom putniku biti na raspologanju da putem telefona pruži tačne instrukcije kako se stiže do smeštajne jedinice. Za sve stranke koje koriste sopstveni prevoz, bez obzira kako i kada su uplatile kompletan aranžman, vaučer, odnosno dokument o pravu da koriste rezervisani i uplaćeni smeštaj, biće izdat najranije 7 dana pre početka putovanja.
USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
Cene su izražene u evrima, a plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
Agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
NAPOMENE
*U studije i apartmane se ulazi prvog dana iz tabele od 14:00h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00h. Dodatni, odnosno pomoćni ležajevi u Grčkoj su gotovo uvek na rasklapanje, manjih dimenzija od standardnog ležaja.
Za putovanje u inostranstvo svim maloletnim licima je potrebna saglasnost oba roditelja – staratelja ili roditelja – staratelja koji ne putuje sa maloletnim detetom overena u sudu ili opštini.
Posteljina se menja jednom tokom smene. Putnici su u obavezi da tokom svog boravka sami vode računa o higijeni smeštajnih jedinica. Svi studiji i apartmani imaju opremljene kuhinje potrebnim priborom, ali nemaju peškire, toalet papir i sredstva za higijenu koje su putnici u obavezi sami da nabave. Organizator putovanja zadržava pravo da putem SPECIJALNIH i LAST MINUTE ponuda proda svoje slobodne kapacitete po cenama različitim od cena objavljenim u ovom cenovniku. Stranke koje uplate aranžman po cenama iz ovog cenovnika nemaju pravo potraživanja naknade na ime razlike u ceni. U slučaju poremećaja na monetarnom tržištu JUNGMAN TRAVEL DOO zadržava pravo na korekciju cena. Cena je garantovana samo za uplatu celokupnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo uplaćeni iznos, a ostatak je podložan promeni.
Obavezu plaćanja stranka je dužna da izmiri najkasnije 10 dana pre polaska, uplaćivanjem celokupnog iznosa ili dostavljanjem čekova. U suprotnom, automatski će se smatrati da je odustala od putovanja i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja organizatora.
Minimalan broj putnika za realizaciju programa je 35. Krajnji rok za otkaz aranžmana od strane organizatora je 5 dana pre dana otpočinjanja putovanja.
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja, Organizatora putovanja – Jungman Travel, Čačak, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
Cenovnik br 4. od 01.04.2024.
OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000057828) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs