Putovanje Istanbul 3 noćenja
Trajanje: 30.04.2022. - 04.05.2022 5 dana / noćenja / avionom
Lokacija: Turska, Istanbul
Cena: FIRST MINUTE CENA 369 €
Rezerviši
  • Istanbul 

    grad na dva kontinenta

    4 noćenja

    30.04.-04.05.2022.

    AERODROM MORAVA-KRALJEVO

    Doplata za polazak iz Čačka 

     

    Istanbul-grad koji leži na dva kontinenta, Evrope i Azije. Uobličile su ga četiri civilizacije : grčka, rimska, vizantijska i osmanlijska. Grad je podignut na mestu gde se susreću istok i zapad, a kroz svoju istoriju je ponosno nosio imena: Vizantion, Novi Rim, Konstantinopolj, Carigrad i Istanbul. Danas je megalopolis u kom živi i radi preko 17 miliona stanovnika na dva kontinenta. Moderni Trg Taksim ili kvartovi Bejoglu i Osmanbej, će učiniti da se osećate kao u bilo kojoj svetskoj metropoli, dok ćete se šetajući Sultanahmet trgom neizbežno vratiti par stotina ili čak hiljada godina unazad. Novo i staro, Orijent i Evropa, islam i hrišćanstvo – nigde ih nećete naći ovako isprepletene i neraskidivo povezane kao u Istanbulu.

    PROGRAM PUTOVANJA:

    1. DAN – KRALJEVO
    Sastanak grupe na aerodromu Morava ( Kraljevo) 09:30h. Posle čekiranja let za Istanbul u 11:30h.Sleteanje u Istanbul 14:45h. Transfer do hotela. Smeštaj u hotel.Noćenje

    2. DAN – ISTANBUL
    Doručak. Slobodan dan za individualne aktivnosti. Fakultativno: obilazak znamenitosti ( Aja Sofija-nekadašnja najveća crkva sveta, Plava džamija- jedna od najspektakularnijih džamija na svetu, Kapali čaršija, Hipodrom-nekadašnje središte grada, Topkapi palata-sedište otomanske imperije). Slobodno popodne. U večernjim satima fakultativni odlazak na brod, na večeru sa programom (tursko veče). Noćenje.

    3. DAN – ISTANBUL
    Doručak. Slobodno vreme ili fakultativni izlet na Prinčevska ostrva – naziv su dobila u vreme Vizantije, kada su na njih dovođeni prognani prinčevi i prnceze I nepodobni članovi carske familije. Osmanlije su, takođe, nastavile tu tradiciju. Danas su prinčevska ostrva bierni spoj arhitektura I vera – hrišćanske(pravoslavne i katoličke), islamske i jevrejske. Povratak u hotel.
    Fakultativni obilazak velikog outleta Venecija. Povratak u hotel. Noćenje.

    4. DAN – ISTANBUL
    Doručak. Slobodan dan za individualne aktivnosti ili fakultativnoi obilazak Vaseljenske patrijaršije, Gvozdene bugarske crkve Sv.Stefana i živopisnog kvarta Fener, poznatog po šarenim stepenicama. Zatim fakultativni odlazak na krstarenje Bosforskim moreuzom u pratnji lokalnog vodiča. Nakon krstarenja, fakultativni obilazak Dolmabahče palate. U povratku moguće slobodno vreme na trgu Taksim i glavnoj ulici Istiklal u kojoj se nalazi i Galata kula. Noćenje.

    5.DAN – ISTANBUL
    Doručak. Napuštanje hotela, Transfer do aerodrome. Čekiranje i let u 13:50h . Stetanje na aerodrome Morava u 14:55. Kraj putovanja.

    CENA: 399 EUR
    FIRST MINUTE CENA DO 01.04. – 369 €

    Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate.

    NAČIN PLAĆANJA:
    Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja.
    Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3  jednake mesečne rate, čekovima gradjana, realizacija  svakog 10. ili 20. u mesecu
    Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina
    Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.

    ARANŽMAN OBUHVATA:
    – Let avionom aerodrome Morava – Istanbul – Morava
    – Smeštaj u hotelu Mirilayon 3+*, ili sličnom, na bazi četiri noćenja sa doručkom
    – Usluge pratioca grupe
    – Transfer aerodrome-hotel-aerodrom u Istanbulu

    ARANŽMAN NE OBUHVATA:
    – Fakultativne izlete
    – Međunarodno zdravstveno osiguranje
    – Transfer na relaciji Čačak/Kraljevo – aerodrom – Kraljevo/Čačak – 10 evra po osobi

    *Cene fakultativnih izleta ( cene fakultativnih izleta su podložne promeni ):
    – Aja Sofija + Plava Džamija + Hipodrom –, slušalice u Aja Sofiji, usluge lokalnog vodiča; 25 €
    – Topkapi palata – Cena 20 € (nije uključena ulaznica za harem)
    – Krstarenje Bosforom, Vaseljenska patrijaršija, Fener, Bugarska crkva – 30 €
    – Venecia outlet – 15 €
    – Prinčevska ostrva sa uključenom povratnom kartom za gradski prevoz do luke, potom povratnom kartom do ostrva Bujuk Ada i uslugama vodiča – 30 €
    – Dolmabahče palata – 25 €
    – Tursko veče na brodu – 40 €
    – Minimum za realizaciju fakultativnih programa je 15 putnika.

    NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA:
    Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene fakultativnih izleta su po osobi, minimum za realizaciju izleta je 25 putnika. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta…Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, vremenskih uslova, rasporeda plovidbe brodova i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino partneru ili pratiocu grupe.

    Režim ulaska državljana Republike Srbije u Republiku Tursku

    – Za državljane Srbije koji nisu vakcinisani neophodan je negativan PCR test, ne stariji od 72 sata ili negativan brzi antigenski test ne stariji od 48 sati. Test je potreban za sva lica starija od 6 godina.
    – U roku od 72 sata pre dolaska u Tursku neophodno je elektronski se registrovati putem sledećeg linka:https://register.health.gov.tr/
    Tokom registracije se dodeljuje takozvani HES KOD koji predstavlja elektronski vid praćenja zdravstvenog stanja putnika.
    Neophodan je za ulazak u sve tržne centre, restorane, državne ustanove i druge objekte. Svi putnici su dužni da pri ulasku u Tursku pokažu isti u štampanoj ili elektronskoj formi.

  • PREUZMI PROGRAM U PDF / WORD

    NAPOMENE:

    *Napomena za prtljag: Avio kompanija Air Serbia dozvoljava 23 kg kofer + 8 kg ručni prtljag

    – Za ulazak u R. Tursku rok važenja putne isprave mora biti najmanje 6 meseci od dana ulaska u R. Tursku. Putnici koji nisu državljani Srbije obavezni su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju. Agencija ne snosi odgovornost za nedobijanje vize i u tom slučaju smatra se da je putnik odustao od putovanja i podleže troškovima otkaza putovanja prema Opštim uslovima. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Preporučuje se putnicima, državljanima R. Srbije, da se informišu o uslovima ulaska u zemlju u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju zemlje u koju putuju.
    – Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
    – Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
    – Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
    – Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Turske,
    – U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
    – Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
    – Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
    – Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju,
    – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
    – Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je uskladjena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza –  “tax free”, pa Vas molimo da to imate u vidu,
    – Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
    – Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
    – Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

    Uz program važe Opšti uslovi putovanja Organizatora putovanja, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
    Cenovnik br 1. od 22.11.2021.

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
    Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
    telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je:  Ivan Petrovic.

Meni
Najtraženije
Call Now ButtonKlikni da pozoveš