- Zima
- Leto 24
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
Nagli razvoj Katara i njegovih modernih gradova Doha, Al Wakrah, Um Salal, Al Rayyan doprineo je da se arapska kultura prezentuje kroz turizam i atraktivan boravak u ovom emiratu u Persijskom zalivu. Susret sa tradicionalnom arhitekturom okruženom neboderima, veštačkim ostrvima, modernom lukom, šoping molovima i tržnicama omogućuje nesvakidašnje iskustvo. Domaćini svetskog prvenstva u fudbalu su se potrudili da se svi gosti osećaju kao kod kuće. I pored tradicionalnog načina života sa odredjenim limitima, gostima je omogućeno da u okviru svojih hotela i FUN ZONE se mogu normalno družiti uz muzičke koncerte, zabavne programe i naravno pivo. Izgradjeni su potpuno novi i moderno uredjeni stadioni tako da će bodrenje ORLOVA biti pravo zadovoljstvo i uzbudjenje.
INDIVIDUALNI PROGRAM PUTOVANJA:
1. DAN: BEOGRAD – DOHA
Okupljanje putnika na aerodromu Nikola Tesla dva sata pred let (karte se bukiraju prema trenutnoj raspoloživosti kompanije Turkish Airways) Transfer do smeštaja u Dohi metroom. Privatni smeštaj u rezidencijalno-poslovnim kompleksima sa recepcijom u širem centru Dohe prema raspoloživosti. Slobodno vreme za odmor ili odlazak metroom u centar Dohe na večeru u nekom od gradskih restorana. Noćenje.
2. DAN: DOHA – OSMINA FINALA (PORTUGAL – SRBIJA)
Odlazak metroom do centra Dohe. Slobodno vreme u gradu i praćenje dešavanja pred utakmicu ili organizovanje Fakultativnog izleta – panoramska šetnja Dohom sa lokalnim vodičem uz posetu muzejima Islamske umetnosti i Nacionalnom muzeju Katara. Transfer do Education City Stadiona u 14h. Utakmica počinje u 18h. Posle utakmice, povratak u smeštaj. Slobodno veče u Dohi. Noćenje.
3. DAN: DOHA
Boravak u Dohi uz individualno razgledanje ili odlazak na plažu. Mogućnost organizovanja Fakultativnog izleta – panoramska vožnja brodom po zalivu oko luke i pored nebodera West Bay-a. Boravak u centru grada gde će biti više dešavanja i koncerata u FAN ZONAMA kao i direktni prenosi utakmica na velikom video bimu.
4. DAN: DOHA- BEOGRAD
Slobodno vreme do transfera iz hotela do aerodroma Hamad tri sata pred let. Sletanje u Beograd prema bukiranoj karti. Kraj programa.
– plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti prema srednjem kursu NBS na dan uplate
NAČIN PLAĆANJA:
– Gotovinsko plaćanje: 100 % prilikom rezervacije,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina;
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman travel.
ARANŽMAN OBUHVATA:
– Avio karte sa svim taksama na relaciji Beograd-Istanbul-Doha-Beograd (cene avio taksi su podložn promeni, zbog čega agencija zadržava pravo korekcije cene aranžmana u slučaju promena cena aerodromskih taksi i taksi za gorivo, čiju visinu određuju aerodromi, odnosno avio kompanija)
– Smeštaj u dvo, tro i četvorokrevetnim apartmanima u okviru apartmanskih hotela (nivo 4*, apartmani sa dva kupatila, i kvadrature od 70-120 m2) u širem ili užem centru centru Dohe (Mushraib, Al Sadd…)), usluga na bazi tri noćenja,
– Transferi aerodrom – hotel – aerodrom i hotel – stadion – hotel (metroom)
– Asistencija na aerodrumu pri dolasku u Dohu
– Boravišnu taksu
– Uslugu lokalnog vodiča u Dohi,
– Troškove organizacije putovanja.
ARANŽMAN NE OBUHVATA:
– Ulaznice za meč Srbija – Portugal (moguća asistencija na upit)
– Međunarodno zdravstveno osiguranje – obavezno za ulazak u Katar prema zakonodavstvu Katara
Fakultativne izlete:
– Šetnja Dohom sa lokalnim vodičem i ulaznice za Muzej islamske umetnosti i Nacionalni muzej
– Vožnja brodom po zalivu na potezu luka I West Bay
– Odlazak na neku od utakmica prema raspoloživosti ulaznica
– Individualne troskove putnika.
NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA:
Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene fakultativnih izleta su po osobi, minimum za realizaciju izleta je 10 putnika. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, …Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, vremenskih uslova, rasporeda plovidbe brodova i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino partneru ili pratiocu grupe.
OPIS I LOKACIJA HOTELA:
Dizajn kompleksa inspirisan je tradicionalnom arapskom ili modernom arhitekturom. Smešteni su u širem centru Dohe odlično povezani metroom ili autobusom. U okruženju možete pronaći prodavnice, restorane, supermarkete… Javni prevoz ili šatl bus vas od smeštaja prevozi do metroa a sa njim lako stižete do centra Dohe, pešačke zone Msheireb, Souq Waqif, Cornich kao i do Al Bidda parka gde se nalazi Fan Festival zona u prelepom West Beju…
Neki od ponudjenih smeštaja su apartmani FEREEJ KULAIB, AL SADD 38, AL DOHA AL JADEEDA, MSHEIREB APARTMENTS i sl. Apartmani su visoke kategorije i odlično opremljeni potpuno novim nameštajem. Sastoje se od dve spavaće sobe , zaseban dnevni boravak i kuhinju. Svaki apartman ima jedno do dva opremljena kupatila ( Tuš kabina ili kada, WC, fen, ogledalo…) Obe dvokrevetne sobe u okviru smeštajne jedinice su standardno opremljene sa po dva ili tri kreveta i većinom poseduju dnevni boravak sa garniturom za sedenje ili obedovanje. Kuhinjski blok sadrži kompletno opremljenu kuhinju sa frižiderem, mikrotalasnom, kukerom,… a neki od Lux apartmana imaju i zajednički bazen, teretanu…prilikom rezervacije saznajete raspoloživost kapaciteta i opis konkretnog apartmana.
NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
U smeštajne jedinice ulazi se prema programu popodne a obezbedili smo dodatni boravak sve do organizovanog transfera do aerodroma oko ponoći. Usluga je na bazi noćenja bez ishrane. Objekat ima recepciju sa servisom za goste 24/7. Čišćenje na 3 dana boravka, besplatan WiFi, parking i šatel bus do metro stanice… Za sve goste sa ulaznicom (haya card) je besplatan javni gradski prevoz u Dohi.
REŽIM ULASKA DRŽAVLjANA REPUBLIKE SRBIJE U USLOVIMA PANDEMIJE COVID-19
Državljani Republike Srbije, koji nemaju boravišnu dozvolu u Kataru, mogu da uđu u Katar isključivo uz Haya card – dokument koji zamenjuje vizu za vreme prvenstva. Za Hayya card putnici sami apliciraju i odgovorni su za odobrenje ulaska u Katar. Pored važećeg pasoša minimum šest meseci, neophodna je ulaznica za utakmicu sa kodom, jedna fotografija sa belom pozadinom za ličnu kartu, instalirana aplikacija HAYYA CARD, instalirana aplikacija za ulaznicu, e-mail adresa i broj telefona putnika. U slučaju pitanja, stojimo vam na raspolaganju.
Za vreme trajanja svetskog prvenstva u fudbalu uz Haya card dovoljan nije potreban PCR ili antigenski test ( 48h pre ulaska u Katar). Svi putnici moraju imati instaliranu aplikaciju „Ehteraz”, koja prihvata i srpsku sim karticu.
Tranzit preko aerodroma Hamad je dozvoljen. Preporučuje se, posebno pred planirani put, da se aktuelna informacija o uslovima ulaska proveri preko sajta Ministarstva zdravlja Katara www.moph.gov.qa , zbog čestih promena, a posedovanje negativnog PCR testa je preporučljivo čak i ako se samo tranzitira kroz aerodrom u Dohi. Privatno zdravstveno osiguranje obavezno je za sve posetioce i rezidente Katara, u skladu sa novim zakonskim rešenjima.
ULAZAK I IZLAZAK IZ ZEMLjE
Državljanima R. Srbije je potrebna viza za ulazak u Državu Katar koju tokom trajanja Svetskog prvenstva u fudbalu zamenjuje Haya card. Rok važenja pasoša radi putovanja mora biti najmanje 6 meseci, što važi i za regulisanje boravka.
U Katar se ne može uneti niti izneti više od 50 hiljada rijala u gotovom novcu i predmetima od vrednosti (oko 13 hiljada eura, u zavisnosti od kursa), bez da se to prijavi carinskim organima.
Takođe je zabranjeno uneti duvan za žvakanje u bilo kom obliku i pod bilo kojim nazivom; elektronske cigarete ili nargile ili bilo šta što liči na cigaretu i opremu za pušenje, a ne sadrži duvan (na primer slatkiše ili dečije igračke koji se prave u tom obliku); automate za prodaju cigareta i promotivni materijal za reklamiranje ili promovisanje duvana ili duvanskih proizvoda. Putnici koji budu posedovali ili prenosili ove proizvode, snosiće pravne posledice.
U skladu sa Odlukom Države Katar, nosiocima običnih pasoša R. Srbije izdaju ce turističke vize na graničnim prelazima („visa in arrival) bez naknade.
NAPOMENE:
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
– Rok za prijavljivanje je 35 dana pre putovanja ili do popune mesta,
– Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
– Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Katara I rezervišu se isključivo preko posebne službe organizatora prvenstva.
– U slučaju promene u cenama prevoznika, smeštaja (zvanično na sajtu organizatora prvenstva) i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
– Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju,
– Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 10. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika KAO INDIVIDUANI ARANŽMAN U RAZLIČITIM SMEŠTAJNIM JEDINICAMA KAO I SA RAZLIČITIM DATUMIMA POLASKA I DUŽINE BORAVKA uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
– Putnik je dužan da predstavnika agencije za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, odmah na licu mesta obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, kako bi odmah otklonili eventualne nedostatke.
OPŠTA NAPOMENA:
Za ovaj aranžman važe posebni uslovi putovanja uskladjeni sa PRAVILNIKOM ORGANIZATORA SVETSKOG PRVENSTVA o smeštajnim kapacitetima kao i sa uslovima Turkish Airwaysa na letu na liniji Beograd – Istanbul – Doha. Jednom bukirani smeštaj kao i avio karta se ne mogu otkazati niti postoji mogućnost povraćaja novca mimo odobrenja pružaoca usluge.
Uz program Katar važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
Cenovnik br 1. od 29.11.2022.
OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа Katar nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA KATAR. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.