- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
BERAT – KROJA – APOLONIJA – VALONA – ARDENICA – TIRANA – DRAČ
Polazak iz Beograd i Čačka bez doplate, polazak iz Novog Sada uz doplatu
Junak ovog putovanja jeste srbin Đurađ Kastriot, zvani Skenderbeg. Obići ćemo predele Albanije koji su nakon pada Dušanovog carstva prepušteni malobrojnoj srpskoj vlasteli da se u ratnim vihorima spaja i stapa sa raznim narodima i plemenima. Skenderbegova porodica je i pored toga sačuvala srpsku pravoslavnu tradiciju i oko sebe okupila ostale u borbi protiv Otomanske imperije. Orodili su se i neposredno sarađivali sa porodicom Brankovića i Crnojevića. Njegov otac i stariji brat su sahranjeni u Dušanovoj priprati u glavnoj crkvi u Hilandaru. Obići ćemo gradove Berat, Apoloniju, Valonu, Drač , Kroju i Tiranu i upoznati se sa istorijom i tradicijom koju su Srbi ostavili na teritoriji današnje Albanije. Boravićemo u komfornom hotelu na samoj peščanoj plaži koje nudi letovalište Golem. Imaćemo priliku da degustiramo originalni albanski Skenderbeg konjak i da u taverni “Dve gitare” u Draču uživamo u balkanskom melosu, dobroj kapljici i raznim specijalitetima.
PROGRAM PUTOVANJA:
1. DAN: BEOGRAD (ČAČAK) – TIRANA- DRAČ
Polazak iz Beograda sa parkinga Sava Centra (savska strana) 21:00 h (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska).Noćna vožnja preko Niša, Prokuplja i Prištine sa usputnim odmorima.
2. DAN: TIRANA- DRAČ
Dolazak u Tiranu, danas modernu prestonicu Albanije. Panoramsko razgledanje grada sa vodičem : Narodni muzej, trg Skenderbega, produžava se do bulevara Nacionalnog heroja, Parlament Vlade, Kralevska palata, vila u kojoj je živeo Enver Hodža, Nacionalna radio- televizija…. Slobodno vreme u centru grada za individualno razgledanje. Polazak za Drač i smeštaj u hotel na plaži Golem. Noćenje.
3. DAN: DRAČ – BERAT – ARDENICA – APOLONIJA – VALONA
Doručak. Slobodno vreme na plaži ili fakultativno polazak na izlet za Berat (srpski Beograd), grad zaštićen od UNESCO-a. Razgledanje i šetnja prelepim srednjovekovnim gradićem smeštenim na bregu i prepoznatljiv po svojoj tradicionalnoj arhitekturi. Nastavak putovanja do crkve Ardenica gde se Skenderbeg venčao sa suprugom Donkom. Polazak za arheološko rimski lokalitet Apolonija, nakon obilaska slobodno vreme u Valoni za šetnju i individualno razgledanje. Povratak u hotel. Noćenje.
4. DAN: DRAČ – KROJA
Doručak. Nakon doručka, slobodno vreme na plaži ili fakultativno oko 09.00 sati polazak za grad Drač. Panoramski razgled grada Drača sa vodičem, najstariji Amfiteatar na Balkanu i šetnja starim gradom opasanim srednjovekovnom tvrdjavom i odlazak do pravoslavne crkve. Polazak za vinariju gde se proizvodi i konjak Skenderbeg. Degustacija vina, rakija i čuvenog konjaka. Mogućnost kupovine u fabričkoj prodavnici. Nastavak putovanja za Kroju, mestu gde je krunisan Đurađ Kastriot-Skenderbeg. Obilazak velelepnog Skenderbegovog Muzeja, stare tvrdjave i Bazara narodnih rukotvorina. Povratak u hotel. Fakultativno odlazak u neki od nacionalnih restorana na večeru i muzički program. Slobodno veče. Noćenje.
5. DAN: DRAČ – BEOGRAD (ČAČAK)
Doručak. Slobodno prepodne na plaži za šetnju. Napuštanje hotela. Polazak za Beograd i Čačak. Dnevna vožnja preko Prištine i Niša za Srbiju. Dolazak u večernjim satima. Kraj programa.
-plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan plaćanja-
NAČIN PLAĆANJA:
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman travel.
ARANŽMAN OBUHVATA:
– Prevoz komfornim turističkim autobusom (klima/video) na relaciji iz programa,
– Smeštaj u hotelu As ( Albanian Star) 4*, na bazi 3 polupansiona, doručak i večera švedski sto, u Draču ( plaža Golem),
– Razgledanje Tirane,
– Vodiča / pratioca na putovanju I lokalnih vodiča u Albaniji,
– Troškove organizacije putovanja.
ARANŽMAN NE OBUHVATA:
Fakultativni izleti ( komplet 65 € ):
– Izlet za Drač i Kroju ( Muzej Skenderbeg) – 25 €,
– Izlet za Berat, Apoloniju, Valonu i Ardenicu – 25 €,
– Večera u nacionalnom restoranu Dve Gitare – 30 €,
– Doplata za jednokrevetnu sobu – 40 €,
– Doplata za polazak iz Novog Sada – 20 € ,
– Individualne troškove putnika.
REŽIM ULASKA DRŽAVLJANA SRBIJE U ALBANIJU:
Državljani Republike Srbije mogu da uđu u R. Albaniju. Počev od 6. septembra, putnici koji ulaze u Republiku Albaniju, na svim graničnim prelazima, moraju posedovati jedan od sledećih dokumenata:
– Potvrda o vakcinaciji (potrebno da je od datuma potpune vakcinacije proteklo najmanje dve nedelje);
– Negativan PCR test (ne stariji od 72 sata) ili brzi antigenski test (ne stariji od 48 sati);
– Potvrda o preležanoj bolesti COVID-19 (validna do 6 meseci nakon izlečenja).
* Navedena pravila važe za sva lica osim za decu do 6 godina starosti
Najnovije informacije o trenutnim uslovima ulaska u Albaniju možete pronaći na sledećem linku: https://www.mfa.gov.rs/lat/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/vize-i-informacije-o-drzavama/albanija
****Državljani Republike Srbije koji poseduju važeću putnu ispravu ili biometrijsku ličnu kartu, mogu ući, tranzitirati i boraviti u Republici Albaniji bez vize. Takođe, maloletna lica starija od 10 godina života (u daljem tekstu dete) koja po Zakonu o ličnim kartama Republike Srbije imaju pravo na ličnu kartu, s njom mogu ući i boraviti u Republici Albaniji.
Državljanima Republike Srbije koji nameravaju da u Albaniju putuju preko južne srpske pokrajine Kosova i Metohije za prelazak administrativnih linija potrebna je važeća lična karta. Maloletna lica tj. deca starija od 10 godina koja poseduju ličnu kartu, s njom mogu putovati preko Kosova i Metohije.
Deci koja ne poseduju lične karte, za prelazak administrativnih linija i putovanje preko KiM, potreban je Izvod iz matične knjige rođenih na koji je neophodno zalepiti ili zaheftati fotografiju deteta, a za ulazak u Republiku Albaniju potreban im je pasoš.****
PREUZMITE PROGRAM PUTOVANJA U PDF / WORD
NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
HOTEL AS (Albanian star) 4* Hotel AS (pun naziv – Albanian Star) se nalazi u zalivu Drača (deo Golem), na obali mora, 13 km od centra grada, na samoj plaži.Sadržaj hotela: privatna peščana plaža sa ležaljkama i suncobranima, restoran mediteranske kuhinje sa terasom, novi otvoreni bazen, parking, wi-fi internet u zajedničkim prostorijama besplatno, fitnes centar, menjačnica i sef na recepciji (uz doplatu), mini klub, živa muzika i animacija u večernjim satima.Sobe: Hotel ima 127 soba od kojih neke gledaju na more. Moderno opremljene sobe sa modernim nameštajem sadrže dva standardna ili jedan široki (francuski) ležaj, klima uređaj, TV sa satelitskim kanalima, minibar, set za pripremu kafe i čaja, TV sa satelitskim kanalima, telefon i 24h room service, wi-fi internet (uz doplatu), fen, kupatilo i balkon.Usluga: Noćenje sa doručkom – doručak (samoposluživanje). Mogućnost doplate za polupansion: doručak (samoposluživanje), večera – izbor više jela iz hotelskog menija.
Potpisivanjem Ugovora o putovanju putnik prihvata svaki smeštaj odgovarajuće kategorizacije i opisa navedenog u programu putovanja. Smeštaj je u nekom od navedenih hotela/apartmana do popune kapaciteta, ili sličnom.
NAPOMENE:
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa,
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
– Organizator putovanja zadržava pravoizmene programa putovanja(redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije,
– Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Albanije,
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementimazaključenih ugovora o putovanju,
– Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupiili povratku u Srbiju,
– Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
– Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
– Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je usklađena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza –“tax free”, pa Vas molimo da to imate u vidu,
– Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
– Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec danaod dana utvrđivanja nedostatka,
– Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja –Jungman travel, Čačak, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
Cenovnik br 2. od 04.03.2022
OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: cacak@jungmantravel.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 30.000 € (polisa osiguranja br. 470000054116) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs