Trajanje: Klikom na REZERVIŠI, pošaljite nam upit sa terminom Vašeg odmora, a mi ćemo u najkraćem roku pronaći odmor po Vašim potrebama
Lokacija: Rabac - poluostvo Istra, južna strana
Rezerviši
  • Hrvatska Letovanje 2024.

    MIRAMAR SUNNY HOTEL & RESIDENCE BY VALAMAR – RABAC, ISTRA

    Miramar Sunny Hotel & Residence daje potpunu slobodu izbora svojim konceptom odmora na plaži, dizajniranom za novu generaciju gostiju.

    Usluga Sunny Breakfast & Brunch hotelskog restorana gostima je na raspolaganju od ranog jutra do 13 sati kako bi mogli bezbrižno uživati u doručku i ranom ručku. To je opuštajući koncept, gde ne morate rano ustajati za doručak ako vam to ne odgovara. Nakon opuštanja na terasi bazena i zabave u Chill & Play Zoni, odvojte malo vremena za ukusnu tematsku večeru Sunny Dinner.

    Doživljaj opuštajućeg odmora na plaži protkan je kroz svaki deo hotela Miramar Sunny, što vam omoguća da u potpunosti uživate u odmoru skrojenom prema vlastitom tempu.

    Rabac je još jedan biser Istrarske rivijere. Italijani ga zovu Porto Albona. Nalazi na jugoistočnoj obali Istre, koja je jeoš uvek nedovoljno istražena, u istoimenoj uvali koja je nastala potapanjem donjeg toka potoka Rapca u Kravrnerski zaliv. Priobalna ravnica pri ušću Rapca, završava se nekoliko stotina metara dugom šljukovitom plažom. Slikoviti položaj, prostrne plaže, bujna vegetacije i laka veza sa zaleđem, učinili su da se Rabac, iz malog ribarskog naselja, razvio u romantično turističko mesto…

    Smeštaj

    Hotel raspolaže sa dvokrevetnim standardnim, superior i “novel superior” sobama (sa pogledom na park ili na prema moru), kao i porodičnim standardnim i superior sobama (sa pogledom na park ili prema moru). Između hotela i mora postoji pojas zelenila, tako da ne moraju sve sobe sa morske strane imati otvoreni poged na more. Sve sobe imaju klima uređaj, fen za kosu, LCD TV i WiFi pristup internetu.

    – Standardne sobe raspolažu sa odvojenim krevetima, za najviše 2 osobe. Imaju pogled na park, a u kupatilu tuš kabinu.
    – Standardne 3+1 sobe raspolažu sa odvojenim krevetima, i sofom na razvlačenje, za najviše 4 osobe. Imaju pogled na park, a u kupatilu tuš kabinu.
    – Superior sobe imaju balkon i raspolažu sa dva odvojena kreveta, u kojima može da boravi najviše 3 osobe. Pogled je na park i na morsku stranu. U kupatilu je tuš kabina.
    Superior trokrevetne sobe imaju balkon i raspolažu sa dva odvojena kreveta, i sofom na razvlačenje, u kojima može da boravi najviše 2 osobe. Pogled je na morsku stranu. U kupatilu je tuš kabina.
    – Novel superior sobe su modernijeg dizajna, imaju balkon i raspolažu sa dva odvojena kreveta, u kojima može da boravi najviše 3 osobe. Pogled je na morsku stranu. U kupatilu je tuš kabina.
    Novel superior trokrevetne sobe su modernijeg dizajna. Imaju balkon i raspolažu sa dva odvojena kreveta i sofom na razvlačenje, u kojima može da boravi najviše 2 osobe. Pogled je na morsku stranu. U kupatilu je tuš kabina.
    – Superior porodične sobe imaju balkon, dve prostorije povezane vratima, sa jednim francuskim i dva odvojena kreveta, za boravak najviše 4 osobe, dva kupatila i TV sa dečijim kanalima. Pogled je na park.

    *Između hotela i mora postoji pojas zelenila, tako da ne moraju sve sobe sa morske strane imati otvoreni poged na more.

    Plaža i bazeni

    Na samo 70 m od hotela nalazi se velika šljunčana plaža Rabac, u potpunosti uređena za turiste, sa laganim prilazom mou i kristalnno čistom morskom vodom.

    Plaža Lanterna nalazi se 300 m od Miramar Sunny Hotela, ima predivan pogled na ostrvo Cres i idealna je za parove koji traže miran odmor. Plaža je stjenovita sa šljunčanim uvalicama. Iznad plaže se nalazi popločaen i uređen deo s ležaljkama, a u pozadini je zeleni pojas sa travom i  prirodnom hladovinom borova. U blizini su i ostale čuvene rabačke plaže prepoznatljive po prirodnom oblom šljunku i čistom modrozelenom moru.

    Hotel poseduje spoljni bazen sa morskom vodom dubine od 60-140 cm kao i dečiji plitki bazen, koji se takođe puni morskom vodom.

    Sportovi i zabava

    Hotel Miramar ima sopstvene teniske terene uz mogućnost najma opreme i škole tenisa. Bike Center Rabac nalazi se u obližnjem Valamar Collection Girandella Resortu i vodeći je bicikilistički centar u Hrvatskoj s kompletnom ponudom za bicikliste.

    U blizini hotela nalazi se ronilački centar (mogućnost iznajmljivanja opreme, punjenje boca, brod-čamac za izlete, kursevi ronjenja)

    Uz sve to možete iznajamiti pedaline, sandoline i čamace na vesla, ali možete uživati i u vožnji na “banani”, skijanju na moru i letenju uz gliser s uzgonskim padobranom.

    Restorani i barovi

    Restoran Sunny nudi široku paletu jela i pića tokom produženog doručka, ranog ručka i večere(uz doplatu) u sklopu usluga Sunny Breakfast & Brunch te Sunny Dinner. Salate, sendviči i deserti iz vitrine Valfresco dostupni su čitav dan.

    Možete uživati i u odličnim restoranima La Pentola Trattoria Italiana i Craft Beer and Grill uz popust od 10% za goste Miramar Sunny Hotel & Residence.

    MAPA

  • NAPOMENE:

    Cena obuhvata

    – U cenu je uključena turistička taksa (nije uključena za sledeće hotele: Valamar Obertauern Hotel, Obertauern [PLACESHOTEL] by Valamar, ex. Marietta Hotel i Kesselspitze Valamar Collection Hotel)
    – U cenu smeštaja je uključeno: posteljina, peškiri, potršnja struje i vode, pribor za kuvanje i jelo, pribor za čišćenje, nedeljno menjanje posteljine kao i završno čišćenje. Boravak dece do 2 godine je uključen u cenu

    Doplate

    – Umanjenje cena za noćenje sa doručkom od cene polupansiona dnevno po osobi iznosi (u hotelima u Rapcu, Poreču, Krku i Rabu): 5€ u 1/1, 10€ u 1/2 (i sobama sa bračnim krevetom), 15€ u 1/3 (ili studijima), 20€ u porodičnim sobama, apartmanim i residence sobama
    – Doplata za dečiji krevetac 5€ dnevno
    – Boravak kućnih ljubimaca je dozvoljen u većini hotela i resorta, cena za kućne ljubimce iznosi 30€ dnevno
    – Parking je uključen u cenu, osim za sledeće hotele: Dubrovnik – President Valamar Collection (doplata 10.75€ dnevno), Valamar Lacroma (8€ dnevno), Valamar Argosy Hotel (8€ dnevno), Valamar Tirene (6.5€ dnevno), Club Dubrovnik Sunny hotel (6.75€ dnevno). Za hotele u Poreču  – Valamar Riviera Hotel  i Isabella Valamar Collection Island Resort (5€ dnevno), hotel Marea Suites (4€ dnevno), hoteli Valamar Parentino, Diamant, Crystal Sunny, Rubin Sunny, Valamar Pinia (3€ dnevno). Makarska – Valamar Meteor (6.5€ dnevno), Dalmacija Places Hotel (6.64€ dnevno)
    – U slučaju ranijeg odlaska, naplaćuje se naknada u iznosu jednog noćenja po smeštajnoj jedinici. Od 30. juna do 1. septembra iznos naknade uključuje sve preostale dane Vašeg boravka. Naknada za rani odlazak nije primenjiva u slučaju bolesti ili više sile
    – U slučaju prebukiranja hotel zadržava pravo preseliti goste u drugi objekat iste ili veće kategorizacije
    – Za rezervacije više od 5 smeštajnih jedinica primenjuju se drugačiji uslovi otkaza i plaćanja
    – Da bismo zadržali skalu vrednosti obostrano dogovorenih akcija, a uzimajući u obzir trenutne okolnosti (pre svega kretanje stopa inflacije) koje bi mogle značajno da poremete tu skalu, možemo korigovati konačnu nominalnu cenu ugovorenu uslugu u slučaju da nakon zaključenja ovog ugovora kumulativni indeks mesečne stope inflacije, koji objavljuje EUROSTAT za Republiku Hrvatsku, u tekućem mesecu premaši nivo od 110,00 u odnosu na septembar 2022. godine, do iznos ovako izračunate stope inflacije.
    Korekcija cene će se vršiti uzimajući u obzir okolnosti konkretnog slučaja i postupajući u skladu sa principom jednake vrednosti ugovornih akata. Ispravku cene možemo izvršiti najkasnije mesec dana pre datuma dolaska, o čemu ćemo obavestiti gosta e-mailom ili na drugi pogodan način. Gost će nas u roku od 8 dana obavestiti da li prihvata novi obračun cene usluga ili odbija ovaj obračun i ovaj Ugovor će se smatrati raskinutim. U ovom drugom slučaju naše obaveze su ograničene na vraćanje eventualno primljenog iznosa cene usluga i primljenog avansa.
    – Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa

    Uslovi za decu

    Posebne pogodnosti za boravak dece važe za decu iznad 2 godine koja su uključena u rezervaciju uz uslov da zadovoljavaju starosne kriterijume objekata i da imaju svoj ležaj.
    – Deca do 2 godine – Besplatno
    – Deca od 2 – 9,99 godina – Poreč – Lanterna Sunny Resort by Valamar
    – Deca od 2 – 11,99 godina – Rabac (Valamar Sanfior Hotel i Casa), Krk (Koralj Sunny Hotel), Rab (Valamar Padova, San Marino Sunny Resort, Suha Punta Apartments)
    – Deca od 2 – 12,99 godina – Rabac (Girandella Family, Girandella V Level Villas), Rab (Valamar Carolina Hotel & Villas), Poreč (Naturist Resort Solaris)
    – Deca od 2 – 13,99 godina – Poreč (Marea Valamar Collection Suites, Diamant Hotel & Residence, Crystal Sunny Hotel, Pinia Hotel, Rubin Sunny Hotel, Parentino Hotel, Isabella Valamar Collection Island Resort, Valamar Riviera Hotel & Residence), Rabac (Allegro Sunny Hotel, Miramar Sunny Hotel), Makarska (Dalmacija [PLACESHOTEL] by Valamar) Hvar (Hvar [PLACESHOTEL] by Valamar; Arkada Sunny Hotel by Valamar)
    – Deca od 2 – 14,99 godina – Hvar (Valamar Amicor Green Resort), Dubrovnik (Valamar Tirena Hotel, Club Dubrovnik Sunny Hotel, Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel)

    Način plaćanja:

    – Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
    – Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
    – Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
    – Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.

    Uslovi otkaza važe prema opštim uslovima putovanja turističke agencije Jungman travel, doo

    – Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Hrvatske,
    – Turistička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
    – Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Turistička agencija ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
    – Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju,
    – Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)

    – Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći.

    Obaveza potrošača

    – Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
    – Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.

    Obaveza prodavca

    – Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.

Meni
Najtraženije
Call Now ButtonKlikni da pozoveš