Balaton Putovanje i Budimpešta
Trajanje: 16-18.09. - 3 dana / 2 noćenja
Lokacija: Balaton, Stoni Beograd i Budimpešta
Cena: 95 €
Rezerviši

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/customer/www/jungmantravel.rs/public_html/wp-content/themes/tourpackage/include/plugin/shortcode-generator.php on line 220
  • Balaton i Stoni Beograd 

    Fakultativni obilasci Budimpešte, dvorca Bori i podzemna plovidba pećinom Tapolcom

    16.09.-18.09.2022.

    3 dana / 2 noćenja/ autobusom

    PROGRAM PUTOVANJA:
    1.DAN: BEOGRAD (ČAČAK) –STONI BEOGRAD (Sekešfehervar) –BALATON
    Polazak iz Čačka u 04:00 h. Polazak sa Novog Beograda (bivša okretnica autobusa 43, a sadašnje stajalište autobusa br 60, pored Brankovog mosta, preko puta TC Ušće) u 06:00 h (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Vožnja kroz Srbiju i Mađarsku uz usputna zadržavanja za odmor i obavljanje graničnih formalnosti. Dolazak u Stoni Beograd (Sekešfehervar)* i razgledanje grada sa vodičem. Slobodno vreme za ručak. Mogućnost fakultativne posete neobičnom dvorcu Bori *. U popodnevnim satima nastavak vožnje ka jezeru Balaton i smeštaj u hotel. Noćenje.
    2. DAN: BALATON –BUDIMPEŠTA -BALATON
    Doručak. Slobodno vreme ili fakultativni celodnevni izlet do Budimpešte*. Razgledanje grada sa vodičem. Šetnja ulicom Vaci i slobodno vreme za upijanje čari lepotice Dunava. Fakultativno, krstarenje Dunavom uz razgledanje čuvenih mostova Budimpešte. Povratak na Balaton u predvečernjim časovima. Noćenje.
    3. DAN: BALATON –BEOGRAD (ČAČAK)
    Doručak. Napuštanje soba. Slobodno prepodne. Popodnevni fakultativni odlazak do pećine Tapolca*, na plovidbu podzemnim jezerom. Povratak na Balaton. U kasnim popodnevnim časovima polazak za Beograd (Čačak). Dolazak oko 23h. Kraj programa.

    CENA ARANŽMANA 129 €

    FIRST MINUTE CENA 95 €

    -plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan plaćanja-

    **ULAZAK U MADJARSKU BEZ TESTIRANJA – BEZ PCR TESTA**

    NAČIN PLAĆANJA:
    Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja.
    Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3  jednake mesečne rate, čekovima gradjana, realizacija  svakog 10. ili 20. u mesecu
    Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina
    Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.

    ARANŽMAN OBUHVATA:

    – Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio, video opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja;
    – Obilazak Sekešfehervara prema programu,
    – 2 noćenja sa doručkom u ½ i 1/3 sobama u hotelu LIDO 3* ili hotelu iste ili više kategorije na jezeru Balaton. Ime hotela biće poznato 5 dana pred polazak. Najčešće sarađujemo sa hotelom Lido u Šiofoku.
    – Boravišnu taksa, 480 forinti po osobi po noći (oko 3.4 € ukupno),
    – Usluge vodiča u svakom autobusu,
    – Troškove organizacije putovanja.

    ARANŽMAN NE OBUHVATA:

    Fakultativne izlete:
    – Obilazak dvorca Bory u Sekešfehervaru – 10€;
    – Obilazak pećine Tapolca uz povidbu podzemnim jezerom – 15€;
    – Izlet u Budimpeštu – 10€;
    – Krstarenje Dunavom uz šampanjac – 15€,
    – Međunarodno zdravstveno putno osiguranje (izdaje se u agenciji);
    – Doplata za jednokrevetnu sobu – 25 €;
    – Individualne troškove putnika.

  • PREUZMITE PROGRAM PUTOVANJA U PDF / WORD

    NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA:
    Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene fakultativnih izleta su po osobi, minimum za realizaciju izleta je 25 putnika. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta…Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, vremenskih uslova, rasporeda plovidbe brodova i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino partneru ili pratiocu grupe.

    REŽIM ULASKA DRŽAVLJANA SRBIJE U REPUBLIKU MAĐARSKU:
    Državljani Srbije mogu da uđu u Mađarsku sa teritorije Srbije, bez ograničenja, odnosno pod istim uslovima koji su bili na snazi pre pandemije. Nije potrebna potvrda o imunizaciji, niti negativan PCR test.
    Ukoliko žele da u Mađarskoj borave neko vreme (turistički, poslovno) potrebno je da imaju potvrdu o imunizaciji koja je zvanično potrebna samo prilikom ulaska na manifestacije na kojima se očekuje više od 500 posetilaca (sportski događaji, muzički festivali i dr), bilo da se radi o manifestacijama u zatvorenom ili otvorenom prostoru. U praksi, međutim, u većini slučajeva građani treba da pokažu potvrdu o imunizaciji prilikom ulaska na koncerte, sportsko-rekreativne objekte, muzeje, čak iako tamo trenutno boravi manje od 500 posetilaca.
    Za ulazak u restorane nije potrebna potvrda o imunizaciji, iako restorani imaju pravo da ulazak uslove posedovanjem potvrde o imunizaciji. U većini slučajeva, posetioci ulaze u restoarne i kafiće samo sa zaštitnom maskom, koja nije obavezna tokom boravka u ovim objektima.
    Nošenje zaštitnih maski je obavezno u svim zatvorenim javnim prostorima (hotelima, tržnim centrima, prodavnicama, gradskom prevozu i dr).

    Najnovije informacije o trenutnoj situaciji u Republici Mađarskoj možete pronaći na sledećem linku:
    https://mfa.gov.rs/lat/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/vize-i-informacije-o-drzavama/madjarska

    *OPISI:
    Stoni Beograd: Cvetni sat, Spomenik Matiji Korvinu, gradska kuća, katedrala Sv. Stefana, spomenik palom vojniku i ostaci srednjevekovnog grada. Odlazak do srpske četvrti i obilazak pravoslavne crkve.
    Dvorac Bory je bajkovito zdanje sa prelepim vrtom i ukrašeno brojnim statuama. Ušlo je u Ginisovu knjigu rekorda kao najveća građevina koju je sagradio – samo jedan čovek. U pitanju je arhitekta Bori Jeno, kojem je trebalo 11 godina za ovaj neobičan podvig.
    Budimpešta: Grad sa oko 2 miliona stanovnika. Lepoti Budimpešte doprinose devet mostova i Kraljevska palata sa uzvišenjem pored Dunava sa budimske strane. Panoramsko upoznavanje grada sa vodičem: obilazak Trga Heroja, Andraši Bulevara, Bazilike Sv. Ištvana, Parlamenta, Ribarske tvrđave, Brda Sv. Gelerta, Citadele…
    Pećina Tapolca: Neobična pećina u kojoj se nalazi jezero, po kojem posetioci mogu da zaplove kanuom. Temperatura je konstantnih 18 stepeni, a u vodi pliva sitna i brza riba, za koju meštani kažu da ispunjava želje – ako uspede da je uhvatite golim rukama…

    OPIS I LOKACIJA HOTELA:
    Potpisivanjem Ugovora o putovanju putnik prihvata svaki smeštaj odgovarajuće kategorizacije i opisa navedenog u programu putovanja. Smeštaj je u nekom od navedenih hotela/apartmana do popune kapaciteta, ili sličnom.

    NAPOMENE:
    – Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa,
    – Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
    – Organizator putovanja zadržava pravoizmene programa putovanja(redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije,
    – Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Mađarske,
    – U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
    – Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementimazaključenih ugovora o putovanju,
    – Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupiili povratku u Srbiju,
    – Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
    – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
    – Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je usklađena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza –“tax free”, pa Vas molimo da to imate u vidu,
    – Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
    – Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec danaod dana utvrđivanja nedostatka,
    – Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

    Uz program važe Opšti uslovi putovanja ogranizatora putovanja – Jungman Travel DOO, Čačak, licenca Ministarstva  turizma OTP 187/2021.

    Cenovnik broj 2 od 01.06.2022.

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
    Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
    telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je:  Ivan Petrovic.

Meni
Najtraženije
Call Now ButtonKlikni da pozoveš