Lokacija: Blato, Korčula
Cena: od 80€
Rezerviši
  • Letovanje Korčula 2024.

    APARTMANI JASNA

    OPIS SMEŠTAJA

    Apartmani su novouređeni, imaju terasu i pogodni su boravak maksimalno do 4 osobe. Apartmani se nalaze na prvom spratu i sastoje od dnevne sobe sa kuhinjom i trpezarijom i spavaće sobe. Kuhinje su opremljene svime potrebnim priborom za udoban odmor. Apartmani u spavaćoj sobi imaju veliki francuski ležaj, a u dnevnoj sobi kauč na razvlačenje. U sklopu apartmana nalazi se parking koji je besplatan za sve goste, bežični internet i klima uređaj.

    Cene su izražene u EUR  po apartmanu po noćenju

    Tip smeštajaJUNJULAVGUSTSEPTEMBAR
    APARTMAN 1/4 (2+2)9610810896
    LOKACIJA

    Apartmani se nalaze u mestu Blato, u predelu Prigradice na ostrvu Korčula. Apartmani su oko 150m udaljeni od mora.

    Kako doći do Korčule?

    Avionski prevoz: Najbliži aerodromi ostrvu Korčula su u Split i Dubrovnik. Sa aerodorma u Splitu postoje transferi do luke, odakle možete da se ukrcate na trajekt iz Splita do Vela Luka na Korčuli (11 km udaljena od apartmana). Po dolasku u Vela Luku, u našoj režiji, moguće je  organizovati besplatan transfer do apartmana. * Napomena: transfer je besplatan samo iz Vela Luke.

    Iz Dubrovnik do Korčule postoji direktna trajektna linija (trajanje vožnje oko 2h). Po dolasku u luku Korčula, u našoj režiji moguće je organizovati transfer do apartmana. Cena povratnog transfera je 20€ po osobi.

    Autobuski prevoz: Uskoro će biti objavljen red vožnje (prevoznik Lasta) iz Beograda do mesta Blato na Korčuli, odakle je organizovan besplatan transfer do smeštaja.

     

    SLIKE
  • Korčula letovanje

    USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
    – Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
    – Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3  jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija  svakog 10. ili 20. u mesecu,
    – Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
    – Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.

    ARANŽMAN OBUHVATA:
    – Smeštaj na bazi odabranog broja noćenja u izabranom objektu u ½, 1/3 ili ¼ i višekrevetnim apartmanima,
    – Troškove organizacije

    ARANŽMAN NE OBUHVATA:
    – Avio karte na liniji Beograd – Dubrovnik – Beograd ili Beograd – Split – Beograd, cena je podložna promeni i poznata na sam dan rezervacije, jer je u pitanju redovni let kompanije Air Serbia. Aktuelna cena avio karte sa svim taksama, kao i raspoloživost mesta na avionu dostavlja se isključivo na upit
    – Autobuski prevoz Beograd – Korčula – Beograd
    – karte za trajekt
    – Međunarodno putno zdravstveno osiguranje (nije obavezno, ali ga snažno preporučujemo, zbog izbegavanja visokih troškova),
    – Individualne troškove.

    Molimo putnike da prilikom rezervacije aranžmana dostave kopiju prve strane pasoša i tačan kontakt telefon.

    NAPOMENE:
    Korčula letovanje
    – Putnici u smeštajne kapacitete ulaze posle 14:00 prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju do 09:00 poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu)
    – Putnici koji dolaze/odlaze sopstvenim prevozom ne mogu da uđu u smeštajnu jedinicu prvog dana boravka posle 21:00, a smeštajnu jedinicu ne mogu da napuste pre 07:00 poslednjeg dana boravka
    – U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika TA Jungman Travel ili njihovog zastupnika, najmanje 1 dan unapred
    – Peškiri nisu obavezni sastavni deo posteljine svake smeštajne jedinice. Korišćenje klima uređaja nije obavezno uključeno u cenu aranžmana. Putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u vili i kućnog reda dobijenog u agenciji uz vaučer
    – U slučaju da putnik kupi zdravstveno osiguranje u agenciji dužni su da dostave podatke iz pasoša najkasnije 3 radna dana pre polaska na putovanje, u suprotnom agencija ne odgovara za neizdavanje polise
    – Na putovanje mogu da idu putnici koji poseduju crveni biometrijski pasoš. O uslovima ulaska u zemlje EU (dokumenta, potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju i sl.) potrebno je informisati se na sajtu delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi / konzulatu zemlje u koju se putuje ili kroz koju se prolazi
    – Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak na teritoriju EU
    – Putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze
    – Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu, vremena polazaka i sl.) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike i sl.)
    – Organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja – aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima
    – Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati overenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena u sudu ili opštini.
    – Promena posteljine, peškira i čišćenje apartmana je na 5 dana. Objekti nisu opremljeni higijenskim sredstvima
    – Hrvatski standard za singl krevet je 185-200cm sa 75-90cm, za bračni krevet 185-200cm sa 120-155cm, za pomoćni ležaj 175-180cm sa 65-70cm
    – Kuhinje u svim apartmanima su opremljene najosnovnijim posuđem i priborom i pogodne su za pripremanje laganih obroka
    – Jačina signala interneta, brzina i kvalitet protoka i povezivanja kao i stabilnost mreže zavisi isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samom letovalištu i regiji i drugih faktora
    – Kao i u slučaju hotelskog, fotografije apartmantskog smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove kojima objekat raspolaže.

    Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja ogranizatora putovanja – Jungman Travel DOO, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
    Cenovnik br.1 

    U slučaju promena na monetarnom trzištu, tržištu roba i usluga ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, Organizator zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja. Cena aranžmana je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa, u suprotnom garantovan je iznos akontacije, a ostatak je podložan promeni.

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
    Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа , nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA . Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
    telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je:  Ivan Petrovic.

    Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000057828) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs

Meni
Najtraženije
Call Now ButtonKlikni da pozoveš