Trajanje: DECEMBAR 2021 - MART 2022
Lokacija: Bansko, Bugarska
Cena: od 437 €
Rezerviši
  • CENE SU IZRAŽENE U € PO APARTMANU

    Popust 10% do 30.11.2021.

    Početak
    usluge
    Osnovni
    ležaj
    Pomoćni
    ležaj
    Max. broj
    osoba
    18.12.25.12.01.01.08.01.15.01.22.01.29.01.05.02.12.02.19.02.26.02.05.03.
    Završetak
    usluge
    25.12.01.01.08.01.15.01.22.01.29.01.05.02.12.02.19.02.26.02.05.03.12.03.
    Broj
    noćenja
    777777777777
    STUDIO22437638622496437454496496496496496437
    APARTMAN 2212+1chd ili 3 adl529817817655529565655655655655655529
    APARTMAN 4414+1chd ili 5 adl68910291050874689742873873873873873689
    APARTMAN 6616+1 chd ili 7 adl83212441252102583288710251025102510251025832

    Usluga: BB – noćenje/doručak
    Cene su izražene u € po apartmanu
    • Boravišna taksa 1.00 € dnevno po osobi (plaća se u agenciji)

    Doplata za ručak: Odrasli 8.00 €/dnevno, deca 6-12 god. 4.00 €/dnevno
    Doplata za večeru: Odrasli 8.00 €/dnevno, deca 6-12 god. 4.00 €/dnevno
    APP 4 – 5-ta osoba placa: 70% odrasla osoba, 30% dete od 6-12 god.
    APP 6 – 7-ma osoba placa: 70% odrasla osoba, 30% dete od 6-12 god.

    *OBAVEZNA NOVOGODIŠNJA VEČERA: Odrasli 60.00 €, deca 4-12 god. 35.00 €
    U cenu uključeno: bazen, sauna, parno kupatilo, đakuzi, fitnes, internet, transfer do gondole.

    LEGENDA: BB – noćenje/doručak (švedski sto), HB – polupansion (doručak/večera-švedski sto), ALL -all inclusive, NA – najam apartmana/studija
    APARTMAN 1 – Apartman sa jednom spavacom sobom
    APARTMAN 2 – Apartman sa dve spavace sobe

    ARANŽMAN OBUHVATA: 
    • 8 dana / 7 noći u izabranom hotelu / iz tabele
    • usluge predstavnika i organizaciju putovanja
    • troškove rezervacije

    ARANZMAN NE OBUHVATA:
    • autobuski prevoz
    • zdravstveno osiguranje putnika
    • individualne troškove
    • usluge koje nisu predvidjene programom putovanja
    • ski pas
    • Boravišnu taksu 1.00 € dnevno po osobi (plaća se u agenciji)

    POLAZAK JEDAN DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE sopstvenim prevozom ili autobusom prema satnici i mestu polaska navedenom u informaciji o prevozu.

    POLAZAK AUTOBUSA :

    Cena autobuskog prevozaZa polazak17.12.24.12.31.12.07.01.14.0121.01.28.01.04.02.11.02.18.02.25.02.04.03.
    Iz BeogradaOdrasli505050505050505050505050
    Deca do 2 god.000000000000
    Jedan pravac303030303030303030303030
    Iz NišaOdrasli404040404040404040404040
    Deca do 2 god.000000000000
    Jedan pravac252525252525252525252525

  • Hotel Winslow Infinity 3*

    Bansko je najstarija i najviša planinska oblast u Bugarskoj u kojoj se okuplja skijaška elita iz celog sveta. Smešteno je na 1350 m nadmorske visine na severnoj padini planine Rila. Bansko raspolaže sa ukupno 55 km uređenih skijaških staza različitih nivoa težine i različite dužine.
    Prosečna temperatura u januaru je oko -2°C. Sneg obilno pada i pravi stalni snežni pokrivač od oko 2m. Grad se nalazi na 930m nadmorske visine, a iznad Banskog izdvajaju se dva skijaška regiona: donji (1100-1600 m) i gornji (1700-2500 m) staze za slalom i veleslalom. Nalazi se na 150 km južno od Sofije, na severnoj strani planine Pirin (proglašene za nacionalni park).

    OPIS HOTELA:
    HOTEL WINSLOW INFINITY 3*
    Hotel je smešten u podnožju planine, od ski lifta je udaljen oko 800m i oko 2000m od centra grada. Hotelski kompleks sastoji se od tri odvojene zgrade okružene vrtovima i dečijim igralištem. Idealan izbor za porodični odmor, skijanje, kao i uživanje u wellness centru. Hotel poseduje: recepciju, restoran, loby bar, a la carte restoran, parking (do popune mesta), konferencijsku salu, saunu, parno kupatilo, bazen, jacuzzi, fitness, internet, dečiju sobu. Hotel ima organizovan transfer do gondole prema rasporedu hotela. Sva studija i apartmani poseduju: odgovarajući broj ležajeva, TV, telefon, Wi-Fi internet, kupatilo sa tušem ili kadom, terasu. Apartmani poseduju i sofu na razvlačenje, opremljenu čajnu kuhinju sa priborom. Usluga na bazi noćenja sa doručkom (doručak – švdski sto ili meni).
    Sajt hotela: http://winslow-hotels.com/

  • POLAZAK JEDAN DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE sopstvenim prevozom ili autobusom prema satnici i mestu polaska navedenom u informaciji o prevozu.

    PROGRAM PUTOVANJA:
    1. dan Polazak autobusa u večernjim satima.
    2. – 8. dan Dolazak u hotel. Smeštaj u hotelu u određeni tip soba prema uplaćenoj rezervaciji. Prva usluga večera ili noćenje, u zavisnosti od uplaćene usluge.
    Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme. Poslednjeg dana – Doručak. Napuštanje hotelskih soba do 11:00 h. Polazak za Beograd sopstvenim prevozom ili autobusom prema satnici i mestu polaska navedenom u informaciji o prevozu.

  • NAČIN PLAĆANJA:
    – Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja.
    – Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima gradjana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu
    – Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina
    – Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.

  • NAPOMENA : boravak na bazi 7 noćenja sa uslugom naznačenom u tabeli (ili uplaćenoj usluzi) od vremena ulaska u hotelske sobe ili apartmane do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ili apartmana ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 11:00h).

    OPŠTE NAPOMENE:
    Za sve rezervacije koje su napravljene u periodu trajanja ranog booking-a važe posebni uslovi za promene i otkazivanje aranžmana. Svaka promena (ime, prezime, datum polaska, tip smeštaja, dodavanje putnika i slično) podrazumeva primenu novih cena iz trenutno važećeg cenovnika. Uslovi važe za sve hotele.

    – Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
    – Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj smeštajne jedinice, sedište u autobusu, ukoliko to nije predvidjeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i namene koje nisu predvidjene programom putovanja, a za koje je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa organizatorom, pre putovanja, ukoliko je organizator u mogućnosti da obezbedi realizaciju takvih posebnih usluga. Ukoliko izmedju putnika i organizatora nisu posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namene, iste ne mogu biti opravdano očekivane i zahtevane.
    – U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10:00 h
    – Specijalni zahtevi (pogled na planinu, francuski ležaj, lokacija sobe i slično) – agencija će proslediti specijalne zahteve putnika ali nije u mogućnosti da garantuje njihovo dobijanje. Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku u hotel. Agencija ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja.
    – Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za korišćenje pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, konzumacija pića i grickalica iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično.)
    – Rok za potvrdu rezervacije aranžmana je najkasnije 2 radna dana od momenta prijave za putovanje i uplate akontacije.
    – U nekim hotelima u Bugarskoj se plaća parking – agencija ne može uticati na cenu parkinga, isto tako nije moguće izvršiti rezervaciju istog. Cenu i raspoloživost parking mesta određuje hotel na licu mesta.

    Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Potpisom prijave (ugovora) i uplatom akontacije agencija smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja.

    Uz program Hotel Winslow Infinity 3* – Bansko važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, Čačak, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
    Cenovnik br 1. od 10.10.2021.

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
    Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа Hotel Winslow Infinity 3* – Bansko, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA HOTEL WINSLOW INFINITY 3* – BANSKO. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
    telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je:  Ivan Petrovic.

Call Now ButtonKlikni da pozoveš