Visegrad
Trajanje: 29-30.10.2022. - 2 dana / 1 noćenje
Lokacija: Andrićgrad, Višegrad, Drvengrad, Šarganska osmica, Ovčarsko-kablarska klisura
Cena: 6 900 RSD
Rezerviši
  • VIŠEGRAD, ANDRIĆGRAD, DRVENGRAD i ŠARGANSKA OSMICA 

    2 dana / 1 noćenje / autobusom

    29.-30. OKTOBAR

    Doplata za polazak iz Novog Sada

    PROGRAM PUTOVANJA:

    1. DAN: BEOGRAD- ČAČAK- VIŠEGRAD

    Okupljanje putnika je u 07:00h. Polazak iz Beograda u 07:30h, sa stanice gradskog autobusa 60, preko puta TC Ušće i skejt parka (pored Brankovog mosta). Vožnja do Čačka i dolazak do manastira Blagoveštenje, najvećeg blaga Ovčarsko-kablarske klisure. Ovaj manastir nije samo najstarija i najposećenija svetinja u Srpskoj Svetoj Gori, već i mesto čudotvornih isceljenja. Sledi odlazak do sela Potpeće, gde ćemo posetiti istoimenu pećinu koja je karakteristična po izuzetno velikom otvoru za ulaz. Slobodno vreme za ručak u restoranu. Nastavljamo putovanje ka Bosni i Hercegovini. Dolazak u Višegrad. Smeštaj i potom odlazak u Andrićgrad koji je naš jedini nobelovac opisao u knjizi „Na Drini ćuprija“. U letnjim mesecima, dok je dan još dug, preporučujemo polusatnu vožnju brodićem po Drini. Večera u hotelu. Posle večere poseta nekom od noćnih lokala u Andrić gradu (pivnica, wine i rakia bar, poslastičarnice i sl.). Noćenje.

    2. DAN: VIŠEGRAD – MOKRA GORA – MEĆAVNIK – ČAČAK- BEOGRAD

    Doručak u 07:30h. U 08:15h fakultativni odlazak do učionice Ive Andrića, gde ćemo čuti zanimljive i pomalo intrigrantne zanimljivosti iz života našeg jedinog nobelovca. Odlazak do sela Mokra Gora i ukrcavanje u voz kojim ćemo proći “Šarganskom osmicom” penjući se uz brdo Šargan. Ova pruga uskog koloseka je nekada povezivala Beograd sa Dubrovnikom. Proći ćemo kroz 22 tunela, preko 5 mostova, savlađujući visinksu razliku od 300 m na ukupnoj razdaljini od samo 15,440 m, sve uz prizore koji oduzimaju dah. Za vreme vožnje imaćemo priliku sa nekog od pet vidikovaca uživamo u lepotama prirode ovoga kraja i napravimo fotografije za naše albume sećanja… Posle spektakularne vožnje vozom, slobodno vreme za ručak. Zatim, odlazak do Mećavnika  gde razgledamo drveni grad našeg čuvenog filmskog režisera Emira Kusturice. Polazak ka Beogradu. Predah ćemo napraviti u Ovčar banji. Pauza za kafu i zatim nastavak puta ka Beogradu. Dolazak u kasnim večernjim satima. Kraj programa. 

    * Ukoliko dođe do promene polaska voza, u tom slučaju prvo posećujemo Mećavnik, a ručak može biti u restoranu na stanici Mokra gora ili u Ovčar banji.

    Cena aranžmana iznosi 7.990 RSD

    Snižena cena aranžmana 6.900 RSD

    Cena za decu: 6200 RSD

    NAČIN PLAĆANJA:
    – Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka aranžmana
    – Preko računa: uz profakturu izdatu od strane TA Jungman Travel-a
    – Karticama: Visa, Master, Maestro, Dina

    ARANŽMAN OBUHVATA:
    – Prevoz autobusom turističke klase (klima, video-audio oprema);
    – Obilaske prema programu: Andrićgrad, Višegrad, Blagoveštenje, Ovčar banja;
    – Smeštaj u Hotelu Višegrad 3* u Višegradu ili prenoćištu ( Andrićgrad ) u 1/2 i 1/3 sobama na bazi polupansiona (doručak, večera);
    – Usluge vodiča u svakom autobusu i lokalni vodič u Andrićgradu;
    – Troškove organizacije putovanja.

    ARANŽMAN NE OBUHVATA:
    – Ručak u restoranu  – meni po izboru, obavezna prijava unapred u agenciji, plaćanje na licu mesta (od 800 RSD);
    – Ulaznica za Potpećku pećinu (240 RSD odrasli, 170 RSD deca – prijava vodiču na licu mesta)
    – Karta za vožnju Šarganskom osmicom (1000 RSD po osobi – obavezne uplate u agenciji prilikom uplate aranžmana. Deca od 6 do 14 godina plaćaju Šargansku osmicu 500 RSD. Deca do 6 godina ne plaćaju kartu za Šargansku osmicu i nemaju svoje mesto u vozu;
    – Ulaznica za Mećavnik (250 RSD po osobi, deca do 14 plaćaju 100 RSD -prijava vodiču na licu mesta);
    – Doplata za jednokrevetnu sobu – 10 EUR;

    -Doplata za polazak iz Novog Sada- 20 €,

    – Individualne troškove putnika.

  • Preuzmite program putovanja u PDF / WORD

    NAPOMENE:

    – Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
    – Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
    – Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
    -Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Bosne i Hercegovine,
    – U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
    – Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
    – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
    – Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
    – Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
    – Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

    Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.

    Uz ovaj program važi cenovnik br. 2 od 05.05.2022.

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
    Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
    telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.

    Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 30.000 € (polisa osiguranja br. 470000050073) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs

Call Now ButtonKlikni da pozoveš