Trajanje: 27.04-03.05.2022. 7 dana/ 4 noćenja, autobusom
Lokacija: Turska - Istanbul
Cena: 129 €
Rezerviši
  • ISTANBUL I JEDRENE

    GRATIS IZLET JEDRENE

    27.04-03.05.2022. –  HOTEL GRAND HALIC 4* 129

    7 dana / 4 noći /autobusom

    Polasci iz Beograda, Čačka i Kruševca

    Istanbul – ako postoji grad pun suprotnosti, to je svakako Istanbul, koji se prostire na dva kontinenta. Bosfor istovremeno razdvaja i povezuje Evropu i Aziju. U zapadnim delovima grada, Ejupu i Fatihu, žene pokrivaju glavu i lice, a njihovi muževi nose turbane  i odazivaju se pozivima na molitvu koje im mujezini upućuju s drevnih minareta, dok se kroz prodavnice i kancelarije na suprotnoj obali užurbano kreću elegantno obučeni poslovni ljudi u sivim odelima i diskretno našminkane studentkinje, a u parkovima obližnjeg gradića Iskidara na drugoj strani Bosfora mladi igraju uz rep i voze se na skejtbordu. U živahnim uskim ulicama starog Istanbula u kojima se benzinska isparenja mešaju sa orijentalnim mirisima i morskim vazduhom, kola koja vuku magarci, takmiče se za prolaz sa rasklimanim kamionima i bleštavim automobilima u haotičnoj saobraćajnoj gunguli.
    Ta živopisna ali i teška napetost između kulture i tradicije daje atmosferu ovom gradu, koji ima osam miliona ljudi, a neprestano se obnavlja već dve hiljade godina.

    PROGRAM PUTOVANJA:

    1. DAN (27.04.2022. SREDA) SRBIJA – BUGARSKA – TURSKA
    Polazak iz Čačka oko 13h i  Beograda oko 15h(tačno vreme polaska biće definisano dva dana pred put). Noćna vožnja preko Bugarske ka Turskoj sa usputnim zadržavanjima zbog graničnih formalnosti, odmora i osveženja.

    2. DAN (28.04.2022. ČETVRTAK) EDIRNE-ISTANBUL
    Dolazak u Edirne u prepodnevnim satima.Obilazak Selimije,Karavansarayi, Eski dzamija.. slobodno vreme za doručak i šetnju. Oko podneva polazak ka Istanbulu. Panoramsko razgledanje grada u pratnji vodiča: Aksaray, Ataturkov bulevar, Bešiktaš, Galata most, Eminonu… Noćenje.

    3. DAN (29.04.2021. PETAK) ISTANBUL
    Doručak. Mogućnost fakultativnog obilaska istorijskog centra grada: Kapali čaršija, Čemberlitaš, Hipodrom, Plava dzamija, Aya Sofija, Topkapi palata… Nakon obilaska slobodno vreme za šoping i individualne aktivnosti. U večernjim časovima mogućnost fakultatvnog odlaska na tradicionalno tursko veče na brodu. Noćenje.

    4. DAN (30.04.2022. SUBOTA) ISTANBUL
    Doručak. Fakultativno krstarenje Bosforom sa posetom Vaseljenskoj patrijaršiji, nezaboravan doživljaj koji Vam u potpunosti dočarava svu veličanstvenost Istanbula, jer se mnoge građevine najbolje vide sa mora (Dolmabahče palata, Bejlerbej palata, Vojna akademija, Devojačko ostrvo), vožnja između dva kontinenta verovatno najvažnijim moreuzom sveta. Posle krstarenja, fakultativna poseta Dolmabahče palati. Slobodno vreme za individualno razgledanje grada. Mogucnost odlaska do Taskima I muzeja nevinosti u dogovoru sa vodičem. Noćenje.

    5. DAN (01.05.2022. NEDELJA) ISTANBUL
    Doručak. Fakultativni odlazak do najlepše Azijske četvrti- Kadikoy čaršija. Nakon kraćeg obilaska slobodno vreme za šetnju i uživanje najpopularnijem azijskom delu Istanbula. Slobodno veče. Noćenje.

    6. DAN (02.05.2022. PONEDELJAK) TURSKA – BUGARSKA – SRBIJA
    Doručak. Napuštanje hotela. Mogućnost fakultativnog odlaska na prinčevska ostrva ili fakultativna poseta nekom od tržnih centara.

    7. DAN (03.05.2022. UTORAK) SRBIJA
    Dolazak na mesto polaska u jutarnjim časovima.

    CENA 159

    27.04-03.05.2022. –  HOTEL GRAND HALIC 4* 129

    Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate.

    NAČIN PLAĆANJA:
    Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja.
    Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3  jednake mesečne rate, čekovima gradjana, realizacija  svakog 10. ili 20. u mesecu
    Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina
    Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.

    ARANŽMAN OBUHVATA:
    – Prevoz modernim turističkim autobusima KLIMA, TV, VIDEO, na navedenim relacijama.
    – Kompletnu organizaciju uz pratioca putovanja.
    – 4 noćenja sa kontinentalnim doručkom u Istanbulu, prema važećem cenovniku iz tabele.

    ARANŽMAN NE OBUHVATA:
    – Putničko zdravstveno osiguranje.
    – Fakultativne izlete, ulaznice za muzeje.
    – Individualne troskove.

    FAKULTATIVNI IZLETI :
    – Istanbul kroz vekove – 10€ (sa ulaznicom za Topkapi 40 €)
    – Vaseljenska partijaršija i krstarenje Bosforom – 20€
    – Dolmabahče palata – 35€
    – Prinčevska ostrva – 15€
    – Obilazak Kadikoy čaršije –15€
    – Tursko veče na brodu – 45€

    NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA:
    Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene fakultativnih izleta su po osobi, minimum za realizaciju izleta je 25 putnika. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta…Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, vremenskih uslova, rasporeda plovidbe brodova i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino partneru ili pratiocu grupe.

  • PREUZMI PROGRAM U PDF / WORD FORMATU. 

    NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
    – U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Svaka soba ima tuš/WC. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi.
    – Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata
    – U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od mogućnosti smeštajnih objekata, može biti sofa na razvlačenje, tako da ne mora biti standardnih dimenzija.
    – Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije.
    – Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije smeštajnog objekta
    – Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj…)

    NAPOMENE:
    – Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
    – Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
    – Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
    – Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Turske,
    – U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
    – Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
    – Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
    – Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju,
    – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
    – Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je uskladjena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza –  “tax free”, pa Vas molimo da to imate u vidu,
    – Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
    – Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
    – Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

    Uz program Istanbul i Jedrene važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, Čačak, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
    Cenovnik br 1. od 22.11.2021.

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
    Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
    telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je:  Ivan Petrovic.

Meni
Najtraženije
Call Now ButtonKlikni da pozoveš