- Zima
- Leto 24
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
PROGRAM PUTOVANJA AZURNA OBALA NOVA GODINA AVIONOM:
Sastanak putnika na aerodromu Nikola Tesla Beogradu u 15:00h. Let JU252 u 17:25* do Nice. Sletanje u Nicu u 19:30*. Transfer do hotela i smeštaj. Noćenje.
Doručak. Prepodnevni odlazak do plaže i centra grada (pešice). Slobodno vreme. U kasnim poslepodnevnim časovima obilazak grada sa vodičem – pešačka zona ulice Žan Medsen, trg Masena, izlazak na Englesko šetalište, stari deo grada, hotel Negresko. Slobodno vreme u pešačkoj zoni. Noćenje.
Doručak. Fakultativni izlet – živopisni Antib sa tvrđavom Kare, stari grad i Pikasov muzej gde se čuvaju slike, crteži i keramika koje je u Antibu stvarao veliki umetnik. Kan-grad filma I svetskog glamura sa starim gradom i kulom Suke, Gradska kuća, Festivalska palata, Kroazeta, Srpska ulica, hotel Karlton. Povratak u Nicu u kasnim popodnevnim satima. Slobodno vreme za pripremu za doček Nove godine. Fakultativni doček u Monte Karlu na trgu Kazino uz muziku, svetlosne efekte i veliki vatromet u ponoć. Srećna Nova 2025-a godina! Povratak u Nicu u posleponoćnim satima. Noćenje.
Doručak. U podnevnim satima polazak na fakultativni izlet selo Ez i obilazak fabrike esencija parfema i kozmetike Fragonar. Vožnja za Monako živopisnim lokalnim putem sa najlepšim pogledom na Vilfranš i Bolije, mondenska letovališta. Obilazak minijaturne Kneževine: Okeanografski muzej (spolja), deo Egzotičnog vrta, crkva Svetog Nikole, palata Grimaldijevih, vidikovac. Preko luke La Kondamin odlazak u Monte Karlo, šetnja do čuvenog Kazina, hotela i kafea Paris. Slobodno vreme. Povratak u Nicu, slobodno vreme. Noćenje.
Doručak. Transfer do aerodroma u Nici u 07:30. Let JU251 u 09:50* do Beograda. Sletanje na beogradski aerodrom u 11:40*. Kraj programa.
-Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate-
Način plaćanja:
– Gotovinsko plaćanje: 50 % prilikom rezervacije ostatak najkasnije 15 dana pre početka putovanja;
– Odloženo plaćanje na rate: 50 % prilikom rezervacije, ostatak ( 50% ) na 3 jednake mesečne rate čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu;
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina;
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman travel.
Aranžman Azurna obala Nova godina avionom obuhvata:
– Avio karte sa svim taksama na relaciji Beograd-Nica-Beograd (avio prevoznik AIR SERBIA, sa uključenim prtljagom dimenzija do 23kg težine i ručnim prtljagom do 8kg težine),
– Aerodromske takse u iznosu od 75€, u trenutku objavljivanja aranžmana, čija je cena podložna promeni, i koje se plaćaju u dinarima, zajedno sa aranžmanom)
– Transferi u Nici na relaciji aerodrom – hotel – aerodrom,
– Smeštaj u hotelu u Nici (Easy NICE PALAIS DES CONGRÈS i sličan u Nici) na bazi 4 noćenja sa doručkom ( slano – slatki buffet) u 1/2 i 1/2+ 1 sobama ( trokrevetne sobe isključivo na UPIT),
– Usluge licenciranog vodiča,
– Hotelske i gradske takse,
– Troškove organizacije putovanja.
Aranžman Azurna obala Nova godina avionom ne obuhvata:
– Doplate za dodatni čekirani prtljg – na upit,
Fakultativne izlete:
– Antib – Kan – 30€ ,
– Doček Nove Godine u Monte Karlu – 25 €,
– Monako-Monte Karlo – 30 €,
– Ulaznice za muzeje i lokalitete,
– Doplata za jednokrevetnu sobu – 240 €,
– Međunarodno putno – zdravstveno osiguranje,
– Individualne troškove putnika.
NAPOMENA: *Sve cene fakultativnih izleta u programu Azurna obala Nova godina avionom podložne su promeni. Trenutno stanje na tržištu, uslovljeno velikim poskupljenjima i inflacijom u svetu, ne dozvoljava da agencija garantuje cene fakultativnih izleta u trenutku potpisivanja Ugovora o putovanju.
Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene fakultativnih izleta su po osobi, minimum za realizaciju izleta je 10 putnika. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta… Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, vremenskih uslova, rasporeda plovidbe brodova i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino partneru ili pratiocu grupe.
Preuzmite program putovanja Azurna obala Nova Godina u PDF / WORD
EasyHotel Nice Palais des Congres – Old Town je ekonomičan hotel koji se nalazi u centru Nice, pored Akropolja Palais des Congres, 700 metara od trga Garibaldi i 850 metara od luke.
Sve klimatizovane sobe imaju parket, besplatan WiFi, LCD TV i radni sto. Privatna kupatila sadrže besplatne toaletne potrepštine. Doručak na bazi švedskog stola je dostupan svakog dana od 06:30 do 09:30 i uključuje peciva, hleb, džemove i tople i hladne napitke.
Dodatne usluge uključuju recepciju koja radi 24 sata. Železnička stanica Nica Rikuier udaljena je samo 500 metara od hotela, a aerodrom Nica je udaljen 7 km. Takođe je moguće prošetati do Promenade des Anglais i istorijskog centra, udaljenog 15 minuta hoda.
– Avio prevoznik je AIR SERBIA. PROMENA PODATAKA NA AVIO KARTI OD STRANE PUTNIKA SE DODATNO NAPLAĆUJE.
– Aerodromske takse su uključene u cenu aranžmana u iznosu koji je aktuelan u trenutku objavljivanja aranžmana. Iznos taksi je podložan promeni, i u slučaju da se cena promeni, putnik ima obavezu doplate aranžmana za iznos uvećanja taksi, ili ima pravo povraćaja novca u iznosu pojeftinjenja aerdromskih taksi.
-*Predviđena vremena letova su u isključivoj nadležnosti avio kompanije koja obavlja prevoz(Air Serbia), i agencija ne može biti odgovorna za eventualne promene vremena letova ili kašnjenja od strane avio kompanije. Potpisivanjem ugovora o putovanju putnik prihvata da je odgovornost za tačnost vremena letova isključivo na avio kompaniji.
– Otkaz Ugovora od strane putnika: Prilikom otkazivanja aranžmana od strane putnika, iz bilo kog razloga, nije moguć povraćaj uplaćenog depozita (50% od ukupne cene aranžmana). Ukoliko je putnik sprečen da ide na put, može svoj aranžman prepustiti drugoj osobi i blagovremeno obavestiti agenciju, troškove promene podataka na avio karti snosi putnik,
– Sve informacije o veličini I dimenzijama prtljaga možete pronaći na linku
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta. – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 15. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. – U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
– Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupiili povratku u Srbiju,
– Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
– Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti).
– Svi putnici, po prihvatanju programa, obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
– Smeštajni objekti u programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Francuske.
– Putnik je dužan da agenciju, za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Zа vreme trаjаnjа turističkog putovanja Azurna obala Nova godina avionom nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći.
– Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.
– Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000054116) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs
Napomena: Sajt je informativnog karaktera. Iako nastojimo da ga redovno ažuriramo, postoji mogućnost različitih informacija od trenutno važećih.
Molimo Vas da sve informacije proverite direktno u agenciji putem telefona, e-mail-a ili lično. Jungman Travel © 2021