Trajanje: 30.12.2022. - 02.01.2023. 4 DANA / 3 NOĆENJA
Lokacija: Nica, Kan, Antib, Monako, Monte Karlo, Ez
Cena: RASPRODATO!!!
Rezerviši

  • DOČEK NOVE 2023. GODINE
    AZURNA OBALA – NICA
    Uz obilaske: KAN, ANTIB, MONAKO, MONTE KARLO I EZ

    30.12.2022. – 02.01.2023.

    4 DANA / 3 NOĆENJA, AVIONOM

     

    PROGRAM PUTOVANJA:

    1. DAN: BEOGRAD – NICA
    Sastanak putnika na aerodromu Nikola Tesla Beogradu u 11:15h. Let W6 4025 do Nice. Sletanje u Nicu u 15:25. Transfer do hotela i smeštaj. Popodnevni obilazak grada – pešačka zona ulice Žan Medsen, trg Masena, izlazak na Englesko šetalište, stari deo grada , hotel Negresko. Slobodno vreme u pešačkoj zoni. Noćenje.
    2. DAN: NICA – ANTIB – KAN – MONTE KARLO
    Doručak. Fakultativni izlet – živopisni Antib sa tvrđavom Kare, stari grad i Pikasov muzej gde se čuvaju slike, crteži i keramika koje je u Antibu stvarao veliki umetnik. Kan-grad filma I svetskog glamura sa starim gradom i kulom Suke, Gradska kuća, Festivalska palata, Kroazeta, Srpska ulica, hotel Karlton. Povratak u Nicu u kasnim popodnevnim satima. Slobodno vreme za pripremu za doček Nove godine. Fakultativni doček u Monte Karlu na trgu Kazino uz muziku, svetlosne efekte i veliki vatromet u ponoć. Srećna Nova 2023-a godina! Povratak u Nicu u posleponoćnim satima. Noćenje.
    3. DAN: NICA – EZ – MONAKO – MONTE KARLO
    Doručak. U podnevnim satima polazak na fakultativni izlet selo Ez i obilazak fabrike esencija parfema i kozmetike Fragonar. Vožnja za Monako živopisnim lokalnim putem sa najlepšim pogledom na Vilfranš i Bolije, mondenska letovališta. Obilazak minijaturne Kneževine: Okeanografski muzej (spolja), deo Egzotičnog vrta, crkva Svetog Nikole, palata Grimaldijevih, vidikovac. Preko luke La Kondamin odlazak u Monte Karlo, šetnja do čuvenog Kazina, hotela I kafea Paris. Slobodno vreme. Povratak u Nicu, slobodno vreme. Noćenje.
    4. DAN – NICA – BEOGRAD
    Doručak. Izlazak iz hotela, slobodno vreme do 13:30h kada je predviđen transfer do aerodroma u Nici. Let W6 4026 do Beograd. Sletanje na beogradski aerodrom u 17:50. Kraj programa.

    Azurna obala Nova Godina

    Redovna cena aranžmana – 635 €
    FIRST MINUTE CENA ARANŽMANA 495€

    -Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate-

    NAČIN PLAĆANJA:
    – Gotovinsko plaćanje: 50 % prilikom rezervacije ostatak najkasnije 15 dana pre početka putovanja;
    – Odloženo plaćanje na rate: 50 % prilikom rezervacije, ostatak ( 50% ) na 3 jednake mesečne rate čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu;
    – Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina;
    – Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman travel.

    ARANŽMAN OBUHVATA:
    – Avio karte sa svim taksama na relaciji Beograd-Nica-Beograd (avio prevoznik low cost kompanija Wizz Air), sa uključenim ručnim prtljagom dimenzija 40 x 30 x 20 cm ,
    – Transferi u Nici na relaciji aerodrom – hotel – aerodrom,
    – Smeštaj u hotelu u Nici (Azurea www.hotel-azurea.com, ili Easy NICE PALAIS DES CONGRÈS i slični u Nici) na bazi 3 noćenja sadoručkom ( slano – slatki buffet) u 1/2 i 1/2+ 1 sobama ( trokrevetne sobe isključivo na UPIT),
    – Usluge licenciranog vodiča,
    – Hotelske i gradske takse,
    – Troškove organizacije putovanja.

    ARANŽMAN NE OBUHVATA:
    – Doplatu za mali prtljag do 10kg težine dimenzija 55 x 40 x 23 cm – 60€,
    – Doplate za veći čekirani prtljg – na upit,
    Fakultativne izlete:
    – Antib – Kan – 25€ ,
    – Doček Nove Godine u Monte Karlu – 20 €,
    – Monako-Monte Karlo – 25 €,
    – Ulaznice za muzeje i lokalitete,
    – Doplata za jednokrevetnu sobu – 115 €,
    – Međunarodno putno – zdravstveno osiguranje,
    – Individualne troškove putnika.

    NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA:
    Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene fakultativnih izleta su po osobi, minimum za realizaciju izleta je 30 putnika. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta… Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, vremenskih uslova, rasporeda plovidbe brodova i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino partneru ili pratiocu grupe.

    REŽIM ULASKA DRŽAVLJANA SRBIJE U FRANCUSKU:
    Od 01.08.2022. su ukinute sve mere i ograničenja za putovanje u Francusku. Najnovije informacije o režimima ulaska molimo Vas da proveriti na sajtu Ministarstva spoljnih poslova.
    Covid-19 – услови за путовање | Министарство спољних послова (mfa.gov.rs)

  • Preuzmite program putovanja Azurna obala Nova Godina u PDF / WORD

    OPIS I LOKACIJA HOTELA:

    EasyHotel Nice Palais des Congres – Old Town je ekonomičan hotel koji se nalazi pored Akropolja Palais des Congres, 700 metara od trga Garibaldi i 850 metara od luke.
    Sve klimatizovane sobe imaju parket, besplatan WiFi, LCD TV i radni sto. Privatna kupatila sadrže besplatne toaletne potrepštine. Doručak na bazi švedskog stola je dostupan svakog dana od 06:30 do 09:30 i uključuje peciva, hleb, džemove i tople i hladne napitke.
    Dodatne usluge uključuju recepciju koja radi 24 sata. Železnička stanica Nica Rikuier udaljena je samo 500 metara od hotela, a aerodrom Nica je udaljen 7 km. Takođe je moguće prošetati do Promenade des Anglais i istorijskog centra, udaljenog 15 minuta hoda.

    HOTEL – AZUREA 3* ili sličan u Nici. Hotel Azurea je ponovo otvoren 01. juna 2022. godine, posle kompletnog renoviranja i promene vlasništva. Sada je to veoma prijatan hotel u samom centru Nice. Smešten ja na samo na 2 minuta hoda od Železničke stanice Nica: Sve sobe su klimatizovane. Lokacija je odlična. Englesko šetalište je na 18 minuta hoda. Do Starog grada i trga Cours Saleya stiže se za 20 minuta hoda. Sobe u hotelu Azurea opremljene su flatscreen TV-om, mini-barom i sefom. Svaka soba ima sopstveno kupatilo sa tušem. Doručak je na bazi švedskog stola. Hotel Azurea ima lift i recepciju koja radi 24 časa dnevno. WiFi i ostava za prtljagsu besplatni za goste hotela.

    NAPOMENE:
    – Avio prevoznik je low cost avio kompanija Wizz Air. JEDNOM KUPLJENA KARTA NE MOŽE BITI REFUNDIRANA. PROMENA PODATAKA NA AVIO KARTI SE DODATNO NAPLAĆUJE.
    – Otkaz Ugovora od strane putnika: Prilikom otkazivanja aranžmana od strane putnika, iz bilo kog razloga, nije moguć povraćaj uplaćenog depozita (50% od ukupne cene aranžmana). Ukoliko je putnik sprečen da ide na put, može svoj aranžman prepustiti drugoj osobi I blagovremeno obavestiti agenciju, troškove promene podataka na avio karti snosi putnik,
    – Sve informacije o veličini I dimenzijama prtljaga možete pronaći na linku 
    – Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa,
    – Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
    – Organizator putovanja zadržava pravoizmene programa putovanja(redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije,
    – U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
    – Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
    – Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize I nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
    – Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
    – Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
    – Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

    Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Jungman travel, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021. Cenovnik br. 1 od 14.10.2022.

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača) Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA . Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107 ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji
    primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrović.

Meni
Najtraženije
Call Now ButtonKlikni da pozoveš