SVE CENE SU IZRAŽENE ZA UKUPNU VREDNOST ODABRANOG ARANŽMANA GRČKA HOTELI – UKLJUČUJU SVE USLUGE I OSOBE KOJE SU NAVEDENE U PRETRAZI (CENA PO SOBI – a NE po osobi)

DOPLATE

Doplata za transfer iz Novog Sada iznosi 70€ po osobi. Doplata za navedeni transfer dodaje se na cenu prevoza iz Beograda.

Doplata za kombi prevoz u EUR po osobi, povratna karta
MESTO POLASKAMESTO POLASKA

HALKIDIKI I OLIMPSKA REGIJA

BEOGRAD

NIŠ

odrasli

120€

110€

deca do 12 godina

90€

90€

SOLUNSKA REGIJA

BEOGRAD

NIŠ

odrasli

110€

105€

deca do 12 godina

84€

84€

*deca do 2 godine gratis (nemaju svoje sedište)

-Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate-

  • PROGRAM PUTOVANJA – Kombi prevoz:
    1. DAN: BEOGRAD – NIŠ – GRČKA

    Polazak iz Beograda sa dogovorenog mesta u večenjim časovima (tačno mesto i vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Polazak iz Niša sa dogovorenog mesta. Noćna vožnja kroz Srbiju, Makedoniju i Grčku sa kraćim usputnim zadržavanjima radi odmora i graničnih formalnosti.

    2. DAN: GRČKA

    Dolazak na izabranu destinaciju i samostalan smeštaj u izabranom hotelu na bazi uplaćenih usluga.

    OSTALIH DANA

    Boravak na izabranoj destinaciji.

    POSLEDNJI DAN

    Samostalna odjava iz smeštaja. Slobodno vreme do polaska kombija za Srbiju. Polazak za Srbiju u dogovoreno vreme. Dnevna i noćna vožnja kroz Grčku, Makedoniju i Srbiju sa kraćim usputnim zadržavanjima radi odmora i graničnih formalnosti. Dolazak na prvobitno mesto polaska.

    Kraj programa.

    SMEŠTAJ:

    *NAPOMENA: GOSTI SE SAMOSTALNO PRIJAVLJUJU I ODJAVLJUJU U SMEŠTAJNI OBJEKAT

    U najvećem broju smeštajnih jedinica ulazak u objekte je posle 14:00h, a isti se napuštaju do 10:00 poslednjeg dana boravka.
    Sve fotografije i sadržaju hotela preuzeti su sa zvaničnih internet prezentacija dobijenih od partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja ili usluga. Pomoćni ležajevi ili dodatni krevetu manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne konstrukcije ili na razvlačenje i mogu uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.

    VAŽNA NAPOMENA ZA PREVOZ:

    Kombi po dolasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu. Obaveza organizatora nije prenos prtljaga od kombija do smeštajnog objekta. Putnik se samostalno prijavljuje u smeštajni objekat.
    O tačnom mestu i vremenu sastanka za povratak putnici mogu dobiti informaciju dan pre početka putovanja, a detaljne informacije će dobiti od vozača. Za povratak putnici su u obavezi da samostalno organizuju dolazak na predviđeno mesto polaska.
    Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti jednu putnu torbu /kofer po putniku.

  • NAČIN PLAĆANJA:
    – Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre početka putovanja,
    – Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3-5 jednakih mesečnih rata, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
    – Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
    – Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.

    * Uslovi plaćanja se primenjuju za većinu hotela, ukoliko hotel ne odredi drugačije.

  • ARANŽMAN OBUHVATA – SOPSTVENI PREVOZ:

    – Smeštaj na bazi uplaćenih usluga u izabranom smeštajnom objektu
    – Korišćenje hotelskih sadržaja prema opisu
    –Troškove organizacije putovanja

    ARANŽMAN NE OBUHVATA – SOPSTVENI PREVOZ:

    – Individualne troškove putnika
    – Boravišnu taksu
    – Ostale nepomenute usluge i troškove
    – Međunarodno putno – zdravstveno osiguranje
    – Usluge agencijskog predstavnika na destinaciji
    – Troškove sopstvenog prevoza (ukoliko je izabrana opcija sopstvenog prevoza)

    ARANŽMAN OBUHVATA – KOMBI PREVOZ:

    – Smeštaj na bazi uplaćenih usluga u izabranom smeštajnom objektu
    – Korišćenje hotelskih sadržaja prema opisu
    – Kombi prevoz iz Beograda sa kućne adrese do smeštajnog objekta (Kombi po dolasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu). VAŽNA NAPOMENA: Doplata za polazak sa kućne adrese iz Pančeva, Kaluđerice, Sremčiće, Železnika i Resnika je 10€ po adresi, po smeru.
    – Troškove organizacije putovanja

    ARANŽMAN NE OBUHVATA – KOMBI PREVOZ:

    – Individualne troškove putnika
    – Boravišnu taksu – plaćanje na licu mesta smeštajnom objektu
    – Usluge pratioca grupe od mesta polaska do destinacije
    – Međunarodno putno – zdravstveno osiguranje
    – Usluge agencijskog predstavnika na destinaciji
    – Transfer do mesta polaska
    – Doplata za polazak sa kućne adrese iz Pančeva, Kaluđerice, Sremčiće, Železnika i Resnika je 10€ po adresi, po smeru.
    – Ostale nepomenute usluge i troškove

    VAŽNA NAPOMENA ZA PREVOZ:

    Kombi po dolasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu. Obaveza organizatora nije prenos prtljaga od kombija do smeštajnog objekta. Putnik se samostalno prijavljuje u smeštajni objekat.
    O tačnom mestu i vremenu sastanka za povratak putnici mogu dobiti informaciju dan pre početka putovanja, a detaljne informacije će dobiti od vozača. Za povratak putnici su u obavezi da samostalno organizuju dolazak na predviđeno mesto polaska.
    Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti jednu putnu torbu /kofer po putniku.

    VAŽNA NAPOMENA ZA SMEŠTAJ:

    U najvećem broju smeštajnih jedinica ulazak u objekte je posle 14:00h, a isti se napuštaju do 10:00 poslednjeg dana boravka.
    Sve fotografije i sadržaju hotela preuzeti su sa zvaničnih internet prezentacija dobijenih od partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja ili usluga. Pomoćni ležajevi ili dodatni krevetu manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne konstrukcije ili na razvlačenje i mogu uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.

    NAPOMENE:
    – Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
    – Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
    – Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
    – Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Grčke i standardi kategorizacije se mogu razlikovati od kategorizacije u Srbiji,
    – U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
    – Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
    – Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
    – Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju,
    – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 8. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
    – Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je uskladjena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza – “tax free”, pa Vas molimo da to imate u vidu,
    – Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
    – Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
    – Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
    Uz program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
    Cenovnik br 1. od 02.07.2025.

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača) Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA
    VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.

    Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000061928) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs

Meni
Najtraženije
Klikni da pozoveš