- Zima
- Leto 26
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
Period boravka | 01.06.-20.06. 19.09.-30.09. | 21.06.-30.06. 09.09.-18.09. | 01.07.-10.07. 30.08.-08.09. | 11.07.-29.08. | |
---|---|---|---|---|---|
Tip studio/app | Usluga | ||||
1/2 | NA | 44 € | 52€ | 63€ | 69 € |
1/3 | NA | 48€ | 60€ | 73 € | 79€ |
1/4 | NA | 55 € | 74 € | 85 € | 91 € |
Period boravka | 01.06.-20.06. 19.09.-30.09. | 21.06.-30.06. 09.09.-18.09. | 01.07.-10.07. 30.08.-08.09. | 11.07.-29.08. | |
---|---|---|---|---|---|
Tip smeštaja | Usluga | ||||
1/2, 1/3, 1/4 | PP | 35 € | 40 € | 43 € | 50 € |
JID programa putovanja 39292
Preuzmi program u PDF /WORD
NA – najam ( Studio apartmani Lara S – Dobre Vode)
U studio app 1/2 može boraviti 2- max 3 osobe (2 odrasle i dete do 5 god.)
U studio app 1/3 može boraviti 3 -max 4 osobe (2 odrasle i 2 dece do 10 god.)
U studio app 1/4 može boraviti 4 -max 5 osoba (3 odrasle i 2 dece do 10 god.)
PP – polupansion (doručak/večera) – švedski sto, usluga počinje večerom, a završava se doručkom
– Smeštaj na bazi odabranog broja noćenja i odabrane usluge u izabranom tipu studia.
– prevoz
– Međunarodno putno zdravstveno osiguranje ( nije obavezno, ali ga snažno preporučujemo, zbog izbegavanja
visokih troškova)
– Individualne troškove.
– Boravišna taksa
Boravišna taksa i osiguranje nisu uračunati u cenu – plaćaju se na recepciji. Cene su po osobi dnevno za deca do 12 god. 0.50 € (osiguranje), od 12-18 god. 1.00 € (0.50 € osiguranje + 0.50 € BT), za odrasle 1.50 € (0.50 € osiguranje + 1.00 € BT).
RENOVIRANI studio-apartmani “LARA-S”udaljeni su 130 m od plaže. U neposrednoj blizini se nalaze restorani, kafeterije, poslastičarnice, noćni klubovi, mini-marketi, apoteka… Plaža je opremljena tuš kabinama, objektima za iznajmljivanje sportskih rekvizita i spasilačkom službom.
“LARA-S”*** kategorizacije 3* ima studio apartmane sa 1/2, 1/3, 1/4 ležaja. Svaki poseduje terasu, renovirano kupatilo sa modernom sanitarijom i fenom za kosu, mini kuhinju sa frižiderom (komplet opremljenu), klimu, Wi-FI, kablovsku TV, a većina ima pogled ka moru. Objekat ima sopstveni rezervoar tako da je stalna prisutnost vode garantovana. U dvorištu objekta nalazi se igraonica za decu – tobogani, ljuljaške, klackalice i drugi rekviziti za dečiju zabavu. Objekat ima lift, recepciju i dvoetažni restoran.
DOBRE VODE: Na 8 km. od Bara nalazi se naselje Dobre Vode sa peščanom plažom“Veliki Pijesak” gde vas svako poredvečerje dočeka nezaboravan zalazak sunca. Zbog čistoće vode i velike prisutnosti sumpora spada u plaže I kategorije. Dobre Vode se još nazivaju i ”vazdušna banja” zbog ukrštanja različitih vetrova koji duvaju sa planine i mora, a koji su pogodni za osobe koje pate od astme, bronhitisa i sl…
Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima gradjana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
– deca do 3 god. imaju besplatan boravak (na zajedničkom ležaju, bez hrane)
– deca od 3 do 10 god. na zajedničkom ležaju plaćaju 50% od cene
– deca od 3 do 12 god.na posebnom ležaju – pladaju 70% od cene
– dete do 12 god. sa jednom odraslom osobom u studiu 1/2 plaća 80% cene
– Krevetac za dete do 2.god. se može rezervisati na recepciji (prema raspoloživosti) – GRATIS
– Klima, kablovska TV, WI-FI- GRATIS
– Parking se može iznajmiti na licu mesta (u neposrednoj blizini objekta).
– Putnici u smeštajne kapacitete ulaze posle 14:00 prvog dana boravka, a iste napuštaju do 09:00 poslednjeg dana boravka
– U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika TA Jungman Travel najmanje 1 dan unapred
– U slučaju da putnik kupi zdravstveno osiguranje u agenciji dužni su da dostave podatke iz pasoša najkasnije 3 radna dana pre polaska na putovanje, u suprotnom agencija ne odgovara za neizdavanje polise
– Organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak : putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima
– Jačina signala interneta, brzina i kvalitet protoka i povezivanja kao i stabilnost mreže zavisi isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samom letovalištu i regiji i drugih faktora
– Kao i u slučaju hotelskog, fotografije apartmantskog smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove kojima objekat raspolaže.
– Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа vila Kiriaki Paralia, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA.
– Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.
– Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: cacak@jungmantravel.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Agencija Jungman travel za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja, poseduje bankarsku garanciju putovanja u iznosu 50.000 EUR, broj 04777-02-0314958 od UniCredit Bank Srbija A.D., Beograd, Rajićeva 27-29. Korisnik bankarske garancije, putnik aktivira bankarsku garanciju bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka propisanog slučaja preko Primaoca bankarske garancije Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, pisanim putem ili telegramom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.