Trajanje: 5,10 noćenja
Lokacija: Grčka - Sivota
Cena: 59€
Rezerviši
  • SIVOTA – Leto 2024.

    autobusom i sopstvenim prevozom

    Vila BARBARA

    Cene iz tabele su izražene u evrima po osobi na bazi 5, 10 noćenja (samo smeštaj) – SOPSTVENI PREVOZ

    Vila
    BARBARA
    Termin
    boravka
    27.05.
    06.06.
    06.06.
    16.06.
    16.06.
    26.06.
    26.06.
    06.07.
    06.07.
    16.07.
    16.07.
    26.07.
    26.07.
    05.08.
    05.08.
    15.08.
    15.08.
    25.08.
    25.08.
    04.09.
    04.09.
    14.09.
    14.09.
    19.09.
    Tip
    smeštaja
    Broj noći
    Usluga
    10101010101010101010105
    1/2 STD najam

    59

    99

    169

    189

    249

    309

    319

    339

    289

    229

    149

    59

    1/2 APTnajam

    69

    109

    199

    219

    269

    329

    349

    359

    309

    249

    159

    69

    1/3 APTnajam

    59

    99

    159

    179

    209

    269

    279

    299

    249

    189

    109

    49

    Family Club -
    CHD 2-14g
    najam293939393939393939393929

    *Family Club – 1 ili 2 deteta, uzrasta od 2-14 godina, u pratnji 2 punoplative osobe plaća cenu 1/2 STD, plaća po tabeli Family Club i koriste PL smeštaj u 1/3 STD, ukoliko koriste prevoz, plaćaju punu cenu prevoza

     

    *CENA ZA AUTOBUSKI PREVOZ U OBA SMERA JE JEDINSTVENA ZA SVE PUTNIKE – 85€

    *NAPOMENA: AUTOBUSKI PREVOZ JE ORGANIZOVAN ZA SVE OSIM ZA POSLEDNJU SMENU (14.09.)

    *NAPOMENA: DOPLATA ZA KORIŠĆENJE KLIMA UREĐAJA BIĆE NAKNADNO OBJAVLJENA

    Polazak autobusa je dan ranije u odnosu na dan naznačen u tabeli (tačno vreme polaska obavezno proveriti u agenciji dan ranije), a povratak je dan naznačen u tabeli u unapred dogovorenom vremenu.
    Doplata za polazak iz Novog Sada iznosi 22€, iz Čačka 25€ (transfer do Lapova), iz Kragujevca 20€ (transfer do Lapova). *Minimalan broj za realizaciju transfera je 4 plative osobe

    PREUZMI PROGRAM U WORD/PDF

    ARANŽMAN OBUHVATA:
    – Usluge smeštaja na bazi najma studija/apartmana/boravak u izabranom smeštaju prema izabranoj usluzi, za izabrani termin prema tabeli na bazi 5/10 noćenja;
    – Servis predstavnika naše agencije na destinaciji;
    – Troškovi organizacije programa i usluga partnera u Grčkoj.

    ARANŽMAN NE OBUHVATA:
    – Prevoz po izboru, individualni ili autobuski;
    – Preporučujemo međunarodno zdravstveno osiguranje po cenovniku Triglav osiguranja;
    – Doplatu za klima uređaj (iznos doplate biće naknadno objavljen)
    – Ostale individualne i nepomenute troškove;
    – Fakultativne izlete i rent-a-car. Fakultativni izleti biće ponudjeni na licu mesta od strane lokalnog partnera, prema uslovima i cenama lokalnog partnera;
    – Turistička taksa za sve turiste koji borave u Grčkoj (1.5€ po smeštajnoj jedinici dnevno)
    – Doplata za polazak iz Novog Sada iznosi 22€, iz Čačka 25€ (transfer do Lapova), iz Kragujevca 20€ (transfer do Lapova). *Minimalan broj za realizaciju transfera je 4 plative osobe

    Napomena za turističku taksu:
    Turistička taksa za sve turiste koji borave u Grčkoj. Taksa će se naplaćivati na licu mesta od strane vlasnika privatnog smeštaja, recepcije hotela i neće biti sastavni deo aranžmana. Očekivani iznosi takse, koja će se naplaćivati dnevno po sobi, je: privatni smeštaj – 1,50€; hoteli 1*/2* – 1,50€; hoteli 3* – 3€; hoteli 4*- 7€; hoteli 5*- 10€. Plaćanje će se vršiti isključivo gotovinom, a hotelijeri I vlasnici privatnog smeštaja će imati pravo da goste, ukoliko gosti odbiju da plate turističku taksu, ne prime u smeštaj.

    AUTOBUSKI PREVOZ OBUHVATA :
    – Prevoz autobusom turističke klase (klima/video/audio, od 16 do 87 sedišta) do izabranog objekta na relaciji po programu,
    – Usluge pratioca grupe.

    AUTOBUSKI PREVOZ NE OBUHVATA:
    – Doplata za polazak iz Novog Sada iznosi 22€, iz Čačka 25€ (transfer do Lapova), iz Kragujevca 20€ (transfer do Lapova). *Minimalan broj za realizaciju transfera je 4 plative osobe. Transferi započinju 2-3 sata pre polaska autobusa iz Beograda. Konačna potvrda o realizaciji transfera od strane agencije dobija se 2 dana pre datuma putovanja.

  • Vila Barbara

    VILA BARBARA

    Vila Barbara se nalazi u širem centru Sivote, oko 250 m od živopisne luke kosmopolitskog mesta, na oko 250 m od plaže Galikos Molos. Vila Barbara je “A” kategorije, krasi je prekrasno dvorište sa roštiljem za druženje i zabavu.

    STD 1/2: smešteni su na drugom spratu i poseduju francuski krevet ili dva standardna kreveta, kuhinjski deo (frižider, rešo sa dve ringle, posuđe i pribor za odgovarajući broj osoba), kupatilo sa tuš kadom, TV, klimu i terasu sa garniturom za sedenje. Mogućnost pomoćnog ležaja.

    APT 1/3: smešten je u prizemlju, poseduje francuski krevet u jednoj sobi i singl krevet u kuhinjskom delu, kuhinja (frižider, rešo sa dve ringle, posuđe i pribor za odgovarajući broj osoba), kupatilo sa tuš kadom i balkon sa garniturom za sedenje, klimu.

    Sivota – Ovaj slikoviti gradić smešten je na obali Jonskog mora u sred prelepog arhipelaga išaranog bujnom vegetacijom, peščanim plažama koje zapljuskuje tirkizno more. Sivota se nalazi između Igumenice i Parge i poznata je upravo po skrivenim plažama i malim uvalama gde će svako naći svoje mesto za uživanje i kupanje. Mesto je amfiteatralno raspoređeno na okolne brežuljke i spušta se ka centralnoj promenadi i lučici sa jahtama i ribarskim brodićima. Iako mirno mesto svojim karakterističnim šarmom u večernjim satima pruža lepu mogućnost dobrog provoda. Idealno je mesto sa kojeg možete izletima obići Krf, Pargu I veliki broj skrovitih plaža.

  • MAPA

  • PROGRAM PUTOVANJA – SOPSTVENI PREVOZ:
    1. DAN – Putovanje individualnim prevozom. Dolazak u Sivotu. Ulazak u sobe posle 14.00h. Smeštaj i prva usluga prema uplaćenoj rezervaciji. Noćenje. 2. DAN – 10. DAN – Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme. Noćenje. 11. DANNapuštanje soba do 10.00 sati. Povratak sopstvenim prevozom. Kraj usluga.

    PROGRAM PUTOVANJA – AUTOBUSKI PREVOZ:
    1. DAN – Beograd – sastanak pola sata ranije u odnosu na predviđeno vreme, dan ranije u odnosu na datum iz tabele. Polazak autobusa u 16:00h iz Beograda. Obavezno dva dana pre putovanja proveriti u agenciji tačno mesto i vreme polaska autobusa, a polazak iz Novog Sada (uz doplatu) sa parkinga kod Železničke stanice /Kod Lokomotive/ u 14:00 h. Dnevna i noćna vožnja sa usputnim zadržavanjima radi odmora. 2. DAN – 10. DAN – Sivota, smeštaj, boravak u izabranom objektu na bazi najma studija/apartmana. 11. DAN – napuštanje objekta, polazak autobusa u vreme dobijeno od strane našeg predstavnika. Dnevna i noćna vožnja sa usputnim zadržavanjima radi odmora. 12. DAN – dolazak u Beograd na mesto polaska. Kraj usluga.

    AUTOBUSKI PREVOZ:
    Prevoz se obavlja turističkim autobusima (klima, audio i video oprema). Sedišta nisu numerisana i prevoznik zadržava pravo da napravi raspored sedenja. Putnik će prihvatiti bilo koje sedište koje mu dodeli prevoznik (uzimajući u obzir trudnice, porodice sa malom decom, starija lica , kao i vreme uplate). Sva deca moraju imati svoje sedište, u skladu sa važećim zakonskim normama.
    Putnik je obavezan da dan pre početka putovanja u agenciji proveri tačno vreme i mesto polaska autobusa ukoliko nije dobio obaveštenje putem SMS poruke.
    Zaustavljanje autobusa, radi usputnih odmora, predviđeno je na svaka 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima, a u zavisnosti od raspoloživosti kapaciteta stajališta i uslova na putu. Prevoznik određuje mesta pauza kao i njihovu dužinu. Moguća priključenja i izlasci putnika su moguća isključivo na autobuskim stajalištima ili propisno obeleženim površinama na kolovozu, namenjena za zaustavljanje autobusa radi ukrcavanja i iskrcavanja putnika, utovara i istovara prtljaga. Zabranjeno je zaustavljanje autobusa na petljama ili u zaustavnoj traci zbog ulaska i izlaska putnika.
    Povratak sa destinacije je poslednjeg dana boravka sa dogovorenog mesta u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (u zavisnosti od dolaska autobusa na destinaciju, a u skladu sa propisima definisanim zakonom o saobraćaju). Za tačno vreme povratka, putnici se moraju informisati kod predstavnika agencije ili inopartnera, na dan polaska u toku prepodnevnih časova.

    SOPSTVENI PREVOZ:
    Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum dva dana pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vaučera, kao i ime i kontakt telefon predstavnika/inopartnera radi lakšeg pronalaženja objekta u kom je rezervisao smeštaj. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i Zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu i drugo kod nadležnih organa (AMSS, Mup R. Srbije, Konzularno odeljenje R. Grčke). U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika agencije ili njihovog zastupnika, najmanje dan ranije. Predstavnik agencije nije u mogućnosti da svakog putnika lično sačeka ispred smeštajne jedinice, ali će svakom putniku biti na raspologanju da putem telefona pruži tačne instrukcije kako se stiže do smeštajne jedinice. Za sve stranke koje koriste sopstveni prevoz, bez obzira kako i kada su uplatile kompletan aranžman, vaučer, odnosno dokument o pravu da koriste rezervisani i uplaćeni smeštaj, biće izdat najranije 7 dana pre početka putovanja.

  • USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
     Cene su izražene u evrima, a plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
    – Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
    – Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima gradjana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
    – Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
    – Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
    Agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

  • SIVOTA – Leto 2024.

    NAPOMENE

    *U studije i apartmane se ulazi prvog dana iz tabele od 14:00h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00h. Dodatni, odnosno pomoćni ležajevi u Grčkoj su gotovo uvek na rasklapanje, manjih dimenzija od standardnog ležaja.

    Za putovanje u inostranstvo svim maloletnim licima je potrebna saglasnost oba roditelja – staratelja ili roditelja – staratelja koji ne putuje sa maloletnim detetom overena u sudu ili opštini.

    Posteljina se menja jednom tokom smene. Putnici su u obavezi da tokom svog boravka sami vode računa o higijeni smeštajnih jedinica. Svi studiji i apartmani imaju opremljene kuhinje potrebnim priborom, ali nemaju peškire, toalet papir i sredstva za higijenu koje su putnici u obavezi sami da nabave. Organizator putovanja zadržava pravo da putem SPECIJALNIH i LAST MINUTE ponuda proda svoje slobodne kapacitete po cenama različitim od cena objavljenim u ovom cenovniku. Stranke koje uplate aranžman po cenama iz ovog cenovnika nemaju pravo potraživanja naknade na ime razlike u ceni. U slučaju poremećaja na monetarnom tržištu JUNGMAN TRAVEL DOO zadržava pravo na korekciju cena. Cena je garantovana samo za uplatu celokupnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo uplaćeni iznos, a ostatak je podložan promeni.

    Obavezu plaćanja stranka je dužna da izmiri najkasnije 10 dana pre polaska, uplaćivanjem celokupnog iznosa ili dostavljanjem čekova. U suprotnom, automatski će se smatrati da je odustala od putovanja i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja organizatora.

    Minimalan broj putnika za realizaciju programa je 35. Krajnji rok za otkaz aranžmana od strane organizatora je 5 dana pre dana otpočinjanja putovanja.

     

    Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja, Organizatora putovanja – Jungman Travel, Čačak, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.

    Cenovnik br 3. od 05.03.2024.

     

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)

    Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.

     

    Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000057828) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs

Meni
Najtraženije
Call Now ButtonKlikni da pozoveš