- Zima
- Leto 25
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
Sobe Karmen 2* se nalazi u Nacionalnom parku Brioni. U ponudi su udobne sobe sa pogledom na park ili more. Svaka soba sadrži sopstveno kupatilo sa kadom i besplatnim toaletnim priborom. Svaka soba za goste u objektu Brijuni Rooms Karmen ima prostor za sedenje. Pojedine sobe poseduju balkon.Kontinentalni doručak se svakog jutra služi u obližnjem objektu. Okolina je pogodna za vožnju bicikla, a ponuda smeštanog objekta uključuje uslugu iznajmljivanja bicikala. Najbliži aerodrom je Aerodrom Pula, udaljen 13 km od objekta Brijuni Rooms Karmen.
Termin boravka | Termin boravka | Termin boravka | Termin boravka | |
---|---|---|---|---|
Tip smeštaja | 27.04 - 14.06. 14.09 - 27.09. | 15.06 - 05.07. 24.08 - 13.09. | 06.07 - 23.08. | 22.03 - 26.04. 28.09 - 06.11. |
SOBA 1/2 pogled more, standard | 82€ | 98€ | 107€ | 76€ |
SOBA 1/2 pogled park, superior | 97€ | 116€ | 133€ | 82€ |
SOBA 1/1 pogled more, superior | 116€ | 140€ | 156€ | 100€ |
1/2 APARTMAN | 143€ | 175€ | 185€ | 121€ |
Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate.
NAČIN PLAĆANJA:
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre početka putovanja.
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima gradjana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
– deca do 3,99 godina – borave besplatno (nemaju svoj ležaj)
– deca od 4 – 11,99 godina – 10% popusta na cenu smeštaja iz tabele i koriste pomoćni ležaj
– Treća odrasla osoba na pomoćnom ležaju – 20% popusta na cenu smeštaja iz tabele
– Smeštaj na bazi odabranog broja noćenja u izabranom tipu sobe, na bazi noćenja sa doručkom
– Ulaznicu u Nacionalni park (uključuje prevoz brodom Fažana – Veliki Brion i Veliki Brion – Fažana, jednom dnevno)
– Međunarodno putno zdravstveno osiguranje,
– Prevoz i transfere od aerodroma do smeštaja i obrnuto,
– Doplata za večeru ili ručak iznosi 25€ po osobi, po obroku i po danu (deca do 3,99 godina ne plaćaju obrok, deca od 4-11,99 godina – 12.5€ po obroku, dnevno)
– Doplata za čuvani parking u Fažani (između 12€ – 15€ dnevno, po vozilu)
– Boravišnu taksu – plaća se na recepciji hotela
– Individualne troškove.
– Putnici u smeštajne kapacitete ulaze posle 14:00 prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju do 09:00 poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu)
– Putnici koji dolaze/odlaze sopstvenim prevozom ne mogu da uđu u smeštajnu jedinicu prvog dana boravka posle 21:00, a smeštajnu jedinicu ne mogu da napuste pre 07:00 poslednjeg dana boravka
– U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika TA Jungman Travel ili njihovog zastupnika, najmanje 1 dan unapred
– Peškiri nisu obavezni sastavni deo posteljine svake smeštajne jedinice. Korišćenje klima uređaja nije obavezno uključeno u cenu aranžmana. Putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u vili i kućnog reda dobijenog u agenciji uz vaučer
– U slučaju da putnik kupi zdravstveno osiguranje u agenciji dužni su da dostave podatke iz pasoša najkasnije 3 radna dana pre polaska na putovanje, u suprotnom agencija ne odgovara za neizdavanje polise
– Na putovanje mogu da idu putnici koji poseduju crveni biometrijski pasoš. O uslovima ulaska u zemlje EU (dokumenta, potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju i sl.) potrebno je informisati se na sajtu delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi / konzulatu zemlje u koju se putuje ili kroz koju se prolazi
– Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak na teritoriju EU
– Putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze
– Organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu, vremena polazaka i sl.) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike i sl.)
– Organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja – aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima
– Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati overenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena u sudu ili opštini.
– Promena posteljine, peškira i čišćenje apartmana je na 5 dana. Objekti nisu opremljeni higijenskim sredstvima
– Hrvatski standard za singl krevet je 185-200cm sa 75-90cm, za bračni krevet 185-200cm sa 120-155cm, za pomoćni ležaj 175-180cm sa 65-70cm
– Kuhinje u svim apartmanima su opremljene najosnovnijim posuđem i priborom i pogodne su za pripremanje laganih obroka
– Jačina signala interneta, brzina i kvalitet protoka i povezivanja kao i stabilnost mreže zavisi isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samom letovalištu i regiji i drugih faktora
– Kao i u slučaju hotelskog, fotografije apartmantskog smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove kojima objekat raspolaže.
U slučaju promena na monetarnom trzištu, tržištu roba i usluga ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, Organizator zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja. Cena aranžmana je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa, u suprotnom garantovan je iznos akontacije, a ostatak je podložan promeni.
OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа , nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA .
Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.).
Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: cacak@jungmantravel.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 50.000 € (polisa osiguranja br. 470000061928) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs