- Zima
- Leto 26
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
PROGRAM PUTOVANJA VIŠEGRAD – NOVA GODINA:
Okupljanje putnika je oko 08:00h, polazak iz Beograda oko 08:30h (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Vožnja do Čačka, preko Požege, Užica i odlazak do Mećavnika, u drveni grad našeg čuvenog filmskog režisera Emira Kusturice. Slobodno vreme za kafu. Nastavljamo putovanje ka Bosni i Hercegovini. Dolazak u Višegrad i smeštaj u hotel. Večera i piće dobrodošlice. Posle večere slobodno vreme (npr. poseta nekom od noćnih lokala u Andrić gradu: pivnica, wine i rakia bar, poslastičarnice i sl.). Noćenje.
Doručak. Posle doručka odlazak do banje „Vilina Vlas“ i kupanje u termalnom bazenu. * (Ko ne želi da ide u banju, ima slobodno vreme u Viešgradu). Banja se nalazi na nekoliko kilometara od Višegrada i dobila je naziv po endemskoj vrsti paprati “vilina vlas” koja raste na mineralnim izvorima banje. Slobodno vreme za kupanje u bazenu sa termalnom vodom. Kupanje i poseta banji je uključena u cenu aranžmana. Povratak u hotel i pripremanje za doček Nove godine. Doček Nove godine uz svečanu večeru i muzički program. Noćenje.
Doručak. Posle doručka obilazak grada u pratnji lokalnog vodiča i poseta Andrićevoj učionici. Obilazak Andrićgrada i čuvenog mosta na Drini, koji je naš jedini nobelovac opisao u knjizi „Na Drini ćuprija“ . Slobodno vreme. Povratak u hotel i repriza Nove godine uz svečanu večeru i muzički program. Noćenje.
Doručak. Odjava iz hotela. Odlazak do manastira Dobrun. Nakon obilaska, nastavak putovanja prema Beogradu. Dolazak na mesto polaska. Kraj programa.
NAČIN PLAĆANJA:
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
– Prevoz autobusom turističke klase (klima, video-audio oprema) na relaciji prema programu putovanja,
– piće dobrodošlice,
– Smeštaj u Hotelu Višegrad 3* u Višegradu u 1/2 i 1/3 sobama na bazi polupansiona (doručak, večera),
– Doček Nove godine uz svečanu večeru i muzički program,
– Repriza Nove Godine uz svečanu večeru i muzički program,
– Odlazak u Banju „Vilina Vlas“ i kupanje u bazenu,
– Obilazak Višegrada i Andrićeve učionice,
– Usluge vodiča u svakom autobusu,
– Troškove organizacije putovanja.
– Piće uz obroke kao i tokom svečane večeru za Doček Nove godine i reprizu
– Ulaznicu za Mećavnik (300 RSD po osobi, deca do 14 plaćaju 200 RSD – prijava vodiču na licu mesta);
– Doplatu za jednokrevetnu sobu – na upit!,
– Doplatu za polazak iz Novog Sada – 30€,
– Individualne troškove putnika.
NAPOMENA ZA SOLO PUTNIKE: Jungman Travel je otvoren za spajanje solo putnika kako ne bi plaćali doplatu za jednokrevetnu sobu, ali putnici koji pristanu na spajanje u sobi NEMAJU PRAVO BIRANJA sa koliko osoba će biti smešteni u smeštajnoj jedinici. Najčešće spajanje je u dvokrevetnim i trokrevetnim sobama, ali agencija zadržava pravo rasporeda solo putnika po smeštajnim jedinicama u zavisnosti od raspoloživosti i programa putovanja. Popusti, promocije i last minute ponude ne moraju nužno da važe za spajanje individualnih putnika u sobi. Molimo solo putnike da imaju ovu napomenu u vidu prilikom rezervacije aranžmana. Spajanje nije moguće za sledeće programe putovanja: letovanje Grčka, Bugarska, Italija, Turska, Crna Gora
NAPOMENA: *Sve cene fakultativnih izleta u programu podložne su promeni. Trenutno stanje na tržištu, uslovljeno velikim poskupljenjima i inflacijom u svetu, ne dozvoljava da agencija garantuje cene fakultativnih izleta u trenutku potpisivanja Ugovora o putovanju.
Program putovanja Višegrad Nova godina preuzmite u PDF / WORD
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta. – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. – U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
– Raspored sedenja u autobusu je po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
– Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti).
– Svi putnici, po prihvatanju programa, obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
– Smeštajni objekti u programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Bosne i Hercegovine.
– Putnik je dužan da agenciju, za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа Višegrad Nova godina, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći.
– Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.
– Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: cacak@jungmantravel.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Agencija Jungman travel za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja, poseduje bankarsku garanciju putovanja u iznosu 50.000 EUR, broj 04777-02-0314958 od UniCredit Bank Srbija A.D., Beograd, Rajićeva 27-29. Korisnik bankarske garancije, putnik aktivira bankarsku garanciju bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka propisanog slučaja preko Primaoca bankarske garancije Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, pisanim putem ili telegramom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.
Napomena: Sajt je informativnog karaktera. Iako nastojimo da ga redovno ažuriramo, postoji mogućnost različitih informacija od trenutno važećih.
Molimo Vas da sve informacije proverite direktno u agenciji putem telefona, e-mail-a ili lično. Jungman Travel © 2021