- Zima
- Leto 26
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
PROGRAM PUTOVANJA SUBOTICA, PALIĆ I SEGEDIN:
Polazak iz Beograda oko 08:00h (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Putovanje preko Novog Sada ka Subotici. Po dolasku u Suboticu obilazak centra grada. Fakultativna poseta Gradskoj kući. Slobodno vreme, zatim polazak na Palić. Šetnja po Paliću. Slobodno vreme za ručak i uživanje. Fakultativna poseta Vinariji Zvonko Bogdan. Kasno popodne, odlazak do kompleksa „Vinski Dvor“. Smeštaj u sobe i slobodno vreme. (Svake subote uveče u restoranu Jelen Salaša i Majkinog Salaša uživo sviraju tamburaši – obavezna prijava u agenciji.) Noćenje.
Doručak. Odlazak do Mađarske: polazak za Segedin. Razgledanje grada u pratnji vodiča. Slobodno vreme ili šoping u TC Arkad nedaleko od centra grada. Fakultativni odlazak do Morahaloma u banju Eržebet 4*. Kupanje u otvorenim i zatvorenim bazenima, korišćenje saune i ostalih sadržaja prema individualnom interesovanju. Boravak u banji do popodnevnih časova kada je predviđen povratak za Segedin (zbog ukrcavanja putnika koji nisu izabrali banju). Polazak za Srbiju. Dolazak u kasnim večernjim časovima. Kraj programa.
-Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti prema srednjem kursu NBS na dan uplate-
NAČIN PLAĆANJA:
– Gotovinsko plaćanje: 30 % prilikom rezervacije ostatak najkasnije 15 dana pre početka putovanja;
– Odloženo plaćanje na rate: 40 % prilikom rezervacije, ostatak (60%) na 2 jednake mesečne rate čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu;
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina;
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman travel.
– Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, a/v opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja;
– Obilazak Subotice, Palića i Segedina prema programu;
– Usluge vodiča u svakom autobusu;
– 1 noćenje sa doručkom u Vinskom dvoru;
– Boravišnu taksu;
– Troškove organizacije putovanja;
– Rezervaciju stola u restoranu salaša za veče uz tamburaše – obavezna prijava u agenciji (piće i hrana se plaćaju na licu mesta po utrošku i cenovniku salaša).
Fakultativne izlete:
– Ulaznice za banju Eržebet u Morahalomu – 1600 RSD;
– Obilazak Gradske kuće u Subotici – 600 RSD;
– Obilazak vinarije Zvonko Bogdan, vinograda i podruma sa degustacijom 3 vrste vina – ZA DAME BESPLATNO, za muškarce – 15€;
– Doplatu za jednokrevetnu sobu – 30€ – isključivo na upit!;
– Doplatu za polazak iz Čačka – 10€;
– Međunarodno putno zdravstveno osiguranje;
– Individualne troškove putnika, NAPOMENA ZA SOLO PUTNIKE: Jungman Travel je otvoren za spajanje solo putnika kako ne bi plaćali doplatu za jednokrevetnu sobu, ali putnici koji pristanu na spajanje u sobi NEMAJU PRAVO BIRANJA sa koliko osoba će biti smešteni u smeštajnoj jedinici. Najčešće spajanje je u dvokrevetnim i trokrevetnim sobama, ali agencija zadržava pravo rasporeda solo putnika po smeštajnim jedinicama u zavisnosti od raspoloživosti i programa putovanja. Popusti, promocije i last minute ponude ne moraju nužno da važe za spajanje individualnih putnika u sobi. Molimo solo putnike da imaju ovu napomenu u vidu prilikom rezervacije aranžmana. Spajanje nije moguće za sledeće programe putovanja: letovanje Grčka, Bugarska, Italija, Turska, Crna Gora
*Centar Subotice je kao muzej na otvorenom sa arhitekturom uglavnom u stilu secesije ali i baroka i klasične arhitekture. To se ogleda u crkvama (Katedrali, Srpskoj pravoslavnoj crkvi, Franjevačkoj crkvi itd), pozorištu i biblioteci zgrade, plavoj i zelenoj fontani… Među najatraktivnije ubrajaju se Gradska kuća, Sinagoga i Palata Rajhl.
Palić: jezero i naselje istog imena nalazi se 8 km od Subotice. Prelepe građevine s početka 20. veka, raskošni parkovi, jezero, neuobičajeno spokojstvo i mir čine Palić idealnim mestom za odmor. Čuveni Palićki ZOO vrt je poznat ne samo po svojoj bogatoj kolekciji biljaka i životinja, već i humanom pristupu kada je smeštaj životinja u pitanju.
Vinarija: 2000 godina Palićko vinogorje je tradicionalni vinarski kraj. Tu lepu tradiciju nastavlja Vinarija Zvonko Bogdan. Nalazi se na istočnoj obali jezera i izgrađena je u stilu secesije, karakterističnom za Palić. Enterijer vinarije je uređen po uzoru na francuske vinske zamkove, i opremljen najmodernijom francuskom tehnologijom.
Kompeks Vinski dvor se nalazi u neposrednoj blizini autoputa E75 u selu Hajdukovo. Kompleks je okružen vinogradradima i sakriven od buke. U okviru kompleksa nalazi se i vinski podrum gde možete degustirati i kupiti vina sa zaštićenim geografskim poreklom. Sobe su moderno uređene, klimatizovane i opremljene LCD televizorom. U okviru kompleksa nalazi se lepo uređeno dvorište kao i besplatan parking.
Etno kompleks Jelen Salaš: apartmani i sobe uređene u rustičnom stilu, sa ručno pravljenim nameštajem. Tu se nalzi parking i dečje igralište a restoran, pored objekta za smeštaj, nudi najbolja vina iz regiona i tipična mađarska, vojvođanska i bosanska jela po kojima je poznat.
Segedin: Glavni (Sečenji) Trg, Zavetna crkva, Srpska Pravoslavna crkva…
Preuzmite program putovanja Subotica, Palić i Segedin u PDF / WORD
Kompeks Vinski dvor se nalazi u neposrednoj blizini autoputa E75 u selu Hajdukovo. Kompleks je okružen vinogradradima i sakriven od buke. U okviru kompleksa nalazi se i vinski podrum gde možete degustirati i kupiti vina sa zaštićenim geografskim poreklom. Sobe su moderno uređene, klimatizovane i opremljene LCD televizorom. U okviru kompleksa nalazi se lepo uređeno dvorište kao i besplatan parking.
Potpisivanjem Ugovora o putovanju putnik prihvata svaki smeštaj odgovarajuće kategorizacije i opisa navedenog u programu putovanja. Smeštaj je u nekom od navedenih hotela/apartmana do popune kapaciteta, ili sličnom.
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta. – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. – U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
– Raspored sedenja u autobusu je po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
– Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti).
– Svi putnici, po prihvatanju programa, obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
– Smeštajni objekti u programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Srbije,
– Putnik je dužan da agenciju, za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа Subotica, Palić i Segedin, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA SUBOTICA, PALIĆ I SEGEDIN. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.
– Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: cacak@jungmantravel.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Agencija Jungman travel za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja, poseduje bankarsku garanciju putovanja u iznosu 50.000 EUR, broj 04777-02-0314958 od UniCredit Bank Srbija A.D., Beograd, Rajićeva 27-29. Korisnik bankarske garancije, putnik aktivira bankarsku garanciju bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka propisanog slučaja preko Primaoca bankarske garancije Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU “YUTA”, 011 3228 686, pisanim putem ili telegramom na adresu YUTA, Beograd, ul. Kondina br. 14. ili na mail: garancijaputovanja@yuta.rs.