PROGRAM PUTOVANJA:
1. DAN : BEOGRAD – PLITVICE
Polazak iz Čačka u 17:00h. Polazak iz Beograda, sa Novog Beograda (Skejt park, pored Brankovog mosta, preko puta TC Ušće) u 19:30 h (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Noćna vožnja kroz Srbiju, preko Hrvatske sa kraćim usputnim zadržavanjima radi odmora.
2. DAN: RASTOKE – PLITVIČKA JEZERA – SPLIT
Dolazak u Rastoke u ranim jutarnjim časovima. Rastoke je ljupko vodeničarsko naselje smešteno na ušću Slunjčice u reku Koranu. Često ga zovu „male Plitvice“. Slobodno vreme za kafu i doručak. Posle pauze, odlazak u nacionalni park “Plitvička jezera”. Dolazak oko 09:30.
Boravak na Plitvicama uz mogućnost fakultativne poludnevne ture u pratnji lokalnog vodiča (trajanje oko 4h), vožnju brodom po jezeru i panoramsko razgledanje iz voza.
Oko 14h nastavak vožnje ka Splitu i obilazak centra grada uz lokalnog vodiča: Dioklecijanova palata, Katedrala Sv. Dujma, Peristil, Grgur Ninski (delo Ivana Meštrovića 1929.g), Narodni trg, Marmontova ulica i Prokurative, Hrvatsko narodno kazalište, Muzej grada Splita. Slobodno vreme. Smeštaj u hotel. Noćenje.
3. DAN : SPLIT – ZADAR – SLAPOVI KRKE – SPLIT
Doručak. U prepodnevnim časovima fakultativni polazak ka Zadru i nacionalnom parku „Krka“ (poludnevni izlet). Obilazak crkve Sv. Donata izgrađene na temeljima Rimskog foruma, potom šetnja do Narodnog trga i Gradske kuće sa Gradskom lođom. Ne propustite da obiđete jedinstvene Morske orgulje! Slobodno vreme za šetnju i kafu. Nastavak puta (povratak) ka Slapovima Krke. Slobodno vreme za uživanje u prirodi nacionalnog parka i ručak. Polazak za Split. Slobodno veče. Noćenje.
4. DAN : SPLIT – TROGIR – SPLIT
Doručak. Napuštanje hotela i slobodno vreme za uživanje u Splitu. U poslepodnevnim časovima polazak ka Trogiru. Obilazak grada. Slobodno vreme za uživanje i šetnju promenadom. Slobodno vreme. U večernjim satima, nastavak puta ka Beogradu, preko Sarajeva.
5. DAN : SPLIT – BEOGRAD
Dolazak u Beograd u jutarnjim časovima. Kraj programa.
-plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan plaćanja-
NAČIN PLAĆANJA:
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
ARANŽMAN OBUHVATA:
– Prevoz autobusom turističke klase (AC/DVD),
– Smeštaj u hotelu Zagreb 2* u Splitu, hotelu Božikovina ili sličnom, usluga na bazi 2 noćenja sa doručkom u ½ sobama,
– Boravišnu taksu,
– Usluge turističkog vodiča u svakom autobusu,
– Usluge lokalnog vodiča u Splitu,
– Troškove organizacije putovanja.
ARANŽMAN NE OBUHVATA:
– Ulaznicu za Rastoke
– Ulaznicu i naknadu za lokalnog vodiča u nacionalnom parku „Plitvička jezera“ – 35 EUR, cena uključuje obilazak sa lokalnim vodičem u trajanju oko 4h, vožnju brodom po jezeru i vožnju panoramskim vozom (u zavisnosti od vremenskih uslova), deca do 7 godina imaju gratis ulaz, od 7 do 18 godina cena ulaznice je 28 EUR,
– Fakulatativni izlet do Slapova Krke i Zadra – 35 EUR. Cena uključuje prevoz, ulaznicu i usluge lokalnog vodiča u Zadru, deca do 7 godina imaju gratis ulaz, od 7 do 18 godina cena ulaznice je 28 EUR,
– Izlet u Trogiru – 10 EUR,
– Individualne troskove putnika,
– Doplata za jednokrevetnu sobu iznosi 55 EUR u hotelu Zagreb 2*,
– Doplata za transfer iz Kragujevca, Užica, Trstenika i Vrnjačke Banje 1500 RSD, iz Požege 1000 RSD (minimalan broj za realizaciju transfera je 4); za polaske iz Novog Sada i iz Niša 25€ (bez ograničenja u broju putnika)
– Individualne troškove putnika.
*SVE CENE FAKULTATIVNIH IZLETA SU PODLOŽNE PROMENI DO POLASKA NA PUT. TRENUTNO STANJE NA TRŽIŠTU, USLOVLJENO VELIKIM POSKUPLJENJIMA I INFLACIJOM U EVROPI, NE DOZVOLJAVA DA AGENCIJA GARANTUJE CENE FAKULTATIVNIH IZLETA U TRENUTKU POTPISIVANJA UGOVORA O PUTOVANJU!
NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA:
Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene fakultativnih izleta su po osobi, minimum za realizaciju izleta je 25 putnika. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta…Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, vremenskih uslova, rasporeda plovidbe brodova i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino partneru ili pratiocu grupe.
Režim ulaska državljana Republike Srbije u Republiku Hrvatsku:
– Najnovije informacije o trenutnoj situaciji u Hrvatskoj možete pronaći na sledećem linku: https://www.mfa.rs/lat/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/vize-i-informacije-o-drzavama/hrvatska
*Fotografiju Plitvičkih jezera omogućio Bfoto.ru, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons, Fotografiju Slapova Krke omogućila Milada Vigerova on StockSnap. *Fotografiju Morskih Orgulja u Zadru omogucio dronepicr , Fotografije Splita – Aleksandar Marković, Jungman travel, sva prava zadržana
NAZIV I OPIS SMEŠTAJA:
Smeštaj je u Splitu na oko 7 km od centra, usluga na bazi dva noćenja sa doručkom (doručak kontinentalni). Primer: Hotel Zagreb 2*. Sobe 1/2 i 1/3 su sa tuš kabinom, tv-om, telefonom. Doručak je kontinentalni švedski sto u hotelskom restoranu. Hotel Zagreb je bivši vojni hotel, sa urednim sobama, ali malo starijim nameštajem. Wifi je dostupnan besplatno u zajedničkim prostorijama.
NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC.Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata. Organizator ne može uticati na spratnost smeštaja i poziciju sobe. Raspodela soba se vrši na recepciji hotela . Organizator će proslediti želje i zahteve putnika hotelu ali nije u mogućnosti da garantuje za iste.
NAPOMENE:
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
– Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
– Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Hrvatske,
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
– Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju,
– Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
– Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je uskladjena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza – “tax free”, pa Vas molimo da to imate u vidu,
– Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
– Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
– Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
Uz program važe Opšti uslovi putovanja ogranizatora putovanja – Jungman Travel DOO, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
Cenovnik broj 1. od 18.01.2023.
OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 30.000 € (polisa osiguranja br. 470000054116) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs