Trajanje: Klikom na REZERVIŠI, pošaljite nam upit sa terminom Vašeg odmora, a mi ćemo u najkraćem roku pronaći odmor po Vašim potrebama
Lokacija: Ostrvo Krk
Rezerviši
  • Hrvatska Letovanje 2024.

    HOTEL KORALJ SUNNY 3*, BY VALAMAR – OSTRVO KRK

    Hotel Koralj Suuny 3* nalazi se na ostrvu Krk, na samoj plaži i udaljen 1km od Starog grada. U neposrednoj blizini hotela nalazi se autobuska stanica, marketi, pošte, banke, tržni centar i marina… Plaža je šljunkovita posebno uređena sa mnoštvom sadržaja za uživanje i odmor. U okviru hotela nalazi se spoljni bazeni sa ležaljkama i suncobranima. Hotel sa uslugama kasnog doručka i ranog ručka, tematskih večeri uz najbolja jela hrvatske i međunarodne kuhinje, koktela i osvežvajućih pića pored bazena omogućava Vam izuzetan odmor i uživanje.

    Smeštaj

    Hotel raspolaže sa standardnim i superior sobama i  junior i superior porodičnim apartmanima. Sve sobe su klimatizovane, imaju pristup Wi-Fi internetu i televiziji, fen za kosu, telefon, dostupan je sef na recepciji hotela (uz doplatu). Porodični apartmani imaju dodatne sadržaje poput kuvala za vodu, DVD plejer, jednokratne papuče, pisaći sto, sef u okviru sobe.

    – Standarna dvokrevetna soba – sadrži dva odvojena kreveta i kupatilo sa tuš kabinom, za najviše 2 osobe. Na raspolaganju su i standardne sobe (morska strana)

    – Standardna trokrevetna soba (morska strana) – sadrži dva odvojena ili spojena kreveta i sofu na razvlačenje, kupatilo sa tuš kabinom, za najviše 3 osobe

    – Superior dvokrevetna soba – sadrži dva odvojena ili spojena kreveta, balkon, pogled na park ili na parking, kupatilo sa tuš kabinom, za najviše 2 osobe

    – Superior dvokrevetna soba (pogled na more) – sadrži fracuski ležaj, kupatilo sa tuš kabinom, balkon sa pogledom na more, za najviše 2 osobe

    – Junior porodični apartman (morska strana) – francuski ležaj, dnevni boravak sa sofom na razvlačenje, kupatilo sa tuš kabinom, balkon, za najviše 4 osobe

    – Superior porodični apartman (morska strana) – sadrži dve spavaće sobe sa francuskim ležajem, dnevni boravak sa sofom na razvlačenje, dva kupatila sa tuš kabinom, terasu, za najviše 6 osoba

    *Napomena: morska strana ne znači da hotel direktno gleda na more. Između hotela i mora postoji pojas zelenila, tako da ne moraju sve sobe sa morske strane imati otvoreni poged na more.

    SADRŽAJI

    Plaža, bazeni i wellness

    Plaža Dražica se proteže uz šetalište od starog grada Krka do uvale u podnožju hotela. Šljunkovita i popločana ostrvska plaža sa peščanim morskim dnom pruža pravi užitak odmora na moru. Do plaže se možete spustiti stazom koja vodi kroz borovu šumu. Uređena plaža nudi tuševe, kabine za presvlačenje, ležaljke, suncobrane, iznajmljivanje kajaka, pedalina i druge sadržaje za zabavu i opuštanje uz more. U blizini plaže Dražica nalazi se i plaža za kućne ljubimce.

    U okviru hotela nalazi se spoljašnji bazen sa slatkom vodom, ležaljke, suncobrani i koktel bar sa terasom sa pogledom na more.

    Wellness centar sa “beauty” ponudom nudi različite tretmane lica, tela, masaže, sportsko-medicinske masaže, antistres, anticelulit i druge vrste masaža i tretmana. Svi tretmani se doplaćuju.

    Sport i zabava

    U blizini hotela nalaze se razni sportski centri (uz doplatu) poput jahačkog centara, ronilačkog centara, terena za tenis, mini golf, odbojku na pesku, boćanje, kao i razne zanimacija na vodi poput najma pedalina, kajaka, jedrilica, motornih čamaca, zatim vožnje na “banani” i skijanja na vodi.

    U hotelu Koralj Sunny su posebno značajni sadržaji za bicikliste. Hotel nudi iznajmljivanje planinskih bicikala visoke klase, stručno vođene biciklističke ture, sigurno skladište za bicikle, kao i mape staza koje ostrvo Krk ima bezbroj.

    Poseban deo u hotelu zauzima mesto za uživanje i čitanje, kao i “Chill&Play” zona gde možete igrati bilijar i razne druge društvene igre.

    Restorani i barovi

    – Restoran Sunny sa svojim uslugama nudi produženi doručak i rani ručak do 14h, kao i svakodnevne tematske večere uz najbolja jela hrvatske i međunarodne kuhinje. Način posluživanja hrane je uglavnom švedski sto uz besplatna bezalkoholna pića tokom obroka.Doručak i rani ručak je tematski buffet koji se sastoji od dalmatinske tradicionalne hrane, pekare, jela koja se pripremaju na licu mesta (omleti, salate, sendviči, burgeri, supe…), zdravog dela (ponuda malo zdravije i laganije hrane, poput raznih žitarica), slatkog dela… Mogućnost ulaska više puta u restoran.

    – Vitrina Valfresco s ponudom pića, napitaka, sendviča, salata i deserata u predvorju hotela dostupna je čitav dan (uz doplatu).

    Takođe, preporučujemo Vam da pogledate još neke hotele iz Valamarove kolekcije na ostrvu Krk: Krk premium camping resort 5*, Valamar atrium Baška residence 5*, Valamar vila Adria, Zvonimir Sunny hotel 4*, Corinthia baška sunny hotel 3*, Baška beach camping resort 4*, Škrila camping resort 3*.

    MAPA

  • NAPOMENE:

    Cena obuhvata

    – U cenu je uključena turistička taksa (nije uključena za sledeće hotele: Valamar Obertauern Hotel, Obertauern [PLACESHOTEL] by Valamar, ex. Marietta Hotel i Kesselspitze Valamar Collection Hotel)
    – U cenu smeštaja je uključeno: posteljina, peškiri, potršnja struje i vode, pribor za kuvanje i jelo, pribor za čišćenje, nedeljno menjanje posteljine kao i završno čišćenje. Boravak dece do 2 godine je uključen u cenu

    Doplate

    – Umanjenje cena za noćenje sa doručkom od cene polupansiona dnevno po osobi iznosi (u hotelima u Rapcu, Poreču, Krku i Rabu): 5€ u 1/1, 10€ u 1/2 (i sobama sa bračnim krevetom), 15€ u 1/3 (ili studijima), 20€ u porodičnim sobama, apartmanim i residence sobama
    – Doplata za dečiji krevetac 5€ dnevno
    – Boravak kućnih ljubimaca je dozvoljen u većini hotela i resorta, cena za kućne ljubimce iznosi 30€ dnevno
    – Parking je uključen u cenu, osim za sledeće hotele: Dubrovnik – President Valamar Collection (doplata 10.75€ dnevno), Valamar Lacroma (8€ dnevno), Valamar Argosy Hotel (8€ dnevno), Valamar Tirene (6.5€ dnevno), Club Dubrovnik Sunny hotel (6.75€ dnevno). Za hotele u Poreču  – Valamar Riviera Hotel  i Isabella Valamar Collection Island Resort (5€ dnevno), hotel Marea Suites (4€ dnevno), hoteli Valamar Parentino, Diamant, Crystal Sunny, Rubin Sunny, Valamar Pinia (3€ dnevno). Makarska – Valamar Meteor (6.5€ dnevno), Dalmacija Places Hotel (6.64€ dnevno)
    – U slučaju ranijeg odlaska, naplaćuje se naknada u iznosu jednog noćenja po smeštajnoj jedinici. Od 30. juna do 1. septembra iznos naknade uključuje sve preostale dane Vašeg boravka. Naknada za rani odlazak nije primenjiva u slučaju bolesti ili više sile
    – U slučaju prebukiranja hotel zadržava pravo preseliti goste u drugi objekat iste ili veće kategorizacije
    – Za rezervacije više od 5 smeštajnih jedinica primenjuju se drugačiji uslovi otkaza i plaćanja
    – Da bismo zadržali skalu vrednosti obostrano dogovorenih akcija, a uzimajući u obzir trenutne okolnosti (pre svega kretanje stopa inflacije) koje bi mogle značajno da poremete tu skalu, možemo korigovati konačnu nominalnu cenu ugovorenu uslugu u slučaju da nakon zaključenja ovog ugovora kumulativni indeks mesečne stope inflacije, koji objavljuje EUROSTAT za Republiku Hrvatsku, u tekućem mesecu premaši nivo od 110,00 u odnosu na septembar 2022. godine, do iznos ovako izračunate stope inflacije.
    Korekcija cene će se vršiti uzimajući u obzir okolnosti konkretnog slučaja i postupajući u skladu sa principom jednake vrednosti ugovornih akata. Ispravku cene možemo izvršiti najkasnije mesec dana pre datuma dolaska, o čemu ćemo obavestiti gosta e-mailom ili na drugi pogodan način. Gost će nas u roku od 8 dana obavestiti da li prihvata novi obračun cene usluga ili odbija ovaj obračun i ovaj Ugovor će se smatrati raskinutim. U ovom drugom slučaju naše obaveze su ograničene na vraćanje eventualno primljenog iznosa cene usluga i primljenog avansa.
    – Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa

    Uslovi za decu

    Posebne pogodnosti za boravak dece važe za decu iznad 2 godine koja su uključena u rezervaciju uz uslov da zadovoljavaju starosne kriterijume objekata i da imaju svoj ležaj.
    – Deca do 2 godine – Besplatno
    – od 2 – 9,99 godina – Poreč – Lanterna Sunny Resort by Valamar
    – od 2 – 11,99 godina – Rabac (Valamar Sanfior Hotel i Casa), Krk (Koralj Sunny Hotel), Rab (Valamar Padova, San Marino Sunny Resort, Suha Punta Apartments)
    – od 2 – 12,99 godina – Rabac (Girandella Family, Girandella V Level Villas), Rab (Valamar Carolina Hotel & Villas), Poreč (Naturist Resort Solaris)
    – od 2 – 13,99 godina – Poreč (Marea Valamar Collection Suites, Diamant Hotel & Residence, Crystal Sunny Hotel, Pinia Hotel, Rubin Sunny Hotel, Parentino Hotel, Isabella Valamar Collection Island Resort, Valamar Riviera Hotel & Residence), Rabac (Allegro Sunny Hotel, Miramar Sunny Hotel), Makarska (Dalmacija [PLACESHOTEL] by Valamar) Hvar (Hvar [PLACESHOTEL] by Valamar; Arkada Sunny Hotel by Valamar)
    – od 2 – 14,99 godina – Hvar (Valamar Amicor Green Resort), Dubrovnik (Valamar Tirena Hotel, Club Dubrovnik Sunny Hotel, Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel)

    Način plaćanja:

    – Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
    – Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
    – Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
    – Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.

    Uslovi otkaza važe prema opštim uslovima putovanja turističke agencije Jungman travel, doo

    – Prijavljivanje gostiju na recepciji hotela je u 14:00, odjavljivanje do 10:00h
    – Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Hrvatske,
    – Turistička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
    – Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Turistička agencija ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
    – Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju,
    – Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)

    – Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći.

    Obaveza potrošača

    – Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
    – Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.

    Obaveza prodavca

    – Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.

Meni
Najtraženije
Call Now ButtonKlikni da pozoveš