- Zima
- Leto 24
- Evropski gradovi
- Srbija
- Prevoz
- Krstarenja
- Avio aranžmani
- Blog
Hotel Club Dubrovnik Sunny by Valamar 3* nalazi se u mestu Babin kuk, 6 km od starog grada Dubrovnika i na 150 m od mora. U neposrednoj blizini nalaze se tri šljunkovite plaže, posebno uređene sa mnoštvom sadržaja za uživanje i odmor. U okviru hotela nalaze se spoljni bazeni sa ležaljkama i suncobranima, bazeni za decu i poseban deo za bebe. Ukoliko želite da provede kvalitetno vreme sa Vašom decom, hotel nudi posebne igraonice i tematske večeri za decu različitih uzrasta. Hotel sa uslugama kasnog doručka i ranog ručka, tematskih večeri uz najbolja jela hrvatske i međunarodne kuhinje, koktela i osvežvajućih pića pored bazena omogućava Vam izuzetan odmor i uživanje.
Hotel raspolaže sa dvokrevetnim standardnim i superior sobama (sa pogledom na park ili na more), kao i porodičnim standardnim i superior sobama (sa pogledom na park ili na more).
– Standardne sobe raspolažu sa francuskim ležajem i sofom na razvlačenje, u kojima može da boravi najviše 3 osobe. Podeljene su na sobe sa pogledom na park i pogledom na more.
– Superior sobe imaju balkon i raspolažu sa francuskim ležajem i sofom na razvlačenje, u kojima može da boravi najviše 3 osobe. Podeljene na sobe sa pogledom na park i pogledom na more.
– Standardne porodične sobe imaju dve prostorije povezane vratima, sa spojenim ili odvojenim krevetima za boravak najviše 5 osoba, dva kupatila i TV sa dečijim kanalima. Raspolažu samo sa sobama koje imaju pogled na park.
– Superior porodične sobe imaju balkon, dve prostorije povezane vratima, sa spojenim ili odvojenim krevetima za boravak najviše 5 osoba, dva kupatila i TV sa dečijim kanalima. Podeljene na sobe sa pogledom na park i pogledom na more.
U neposrednoj blizini hotela nalaze se tri šljunkovite plaže. Kopakabana, Coral beach club, Val president relax beach. Svaka plaža na samo par stotina metara od hotela sa kombinacijom šljunka i popločanog dela, pogodna je sa porodice sa decom, kao i za parove.
– Kopakabana je plaža udaljena samo 150 m od hotela, sa pogledom na ostrvo Daksa i dubrovački most. Prilaz moru je blag, postepen i pogodan za decu. Plaža je poseduje suncobrane, ležaljke, baldahine (uz doplatu), tuševe i kabine za presvlačenje, besplatan parking i Wi-Fi, poseduje Vip lounge, restoran i plažni bar. Takođe, nudi najam kajaka, glisera, pedalina, masaža (uz doplatu). Kućni ljubimci nisu dozvoljeni.
– Coral beach club nalazi se na poluostrvu Babin kuk, 200 m od hotela. Ova plaža se smatra jednom od najlepših dubrovačkih plaža zbog prirodnih lepota, uređenosti, vrhunskih sadržaja i pogleda na ostrvo Daksa. Prilaz moru je blag, postepen i pogodan za decu. Plaža je poseduje suncobrane, ležaljke, baldahine (uz doplatu), tuševe i kabine za presvlačenje. Kućni ljubimci nisu dozvoljeni. Vaše iskustvo može upotpuniti plažni bar koji se u večernim časovima pretvara u restoran u kome možete uživati u raznim specijalitetima i koktelima.
– Val presidente relax beach bar se nalazi 250 m od hotela. Prilaz moru je blag, postepen i pogodan za decu. Plaža je poseduje suncobrane, ležaljke, baldahine (uz doplatu), tuševe i kabine za presvlačenje. Kućni ljubimci nisu dozvoljeni. Plaža još nudi i centar za ronjenje i sportove na vodi, kao i restoran Miramare.
Hotel raspolaže sa spoljnim bazenom sa toboganima, odvojen plitki bazen za bebe, besplatne ležaljke i suncobrane, peškire (uz doplatu). Takođe, u okviru bazena nalazi se bar.
U hotelu je dostupno igralište za košarku, mali fudbal, rukomet, badminton, a osim navedenih terena možete se zabaviti igrajući odbojku na pesku, boćanje ili igrajući stoni tenis.
Aktivnosti koje su uključene u cenu: odbojka na pesku, badminton, boćanje, košarkaško igralište, aerobik, jutarnje vežbe, mali fudbal (futsal), stoni tenis.
Aktivnosti koje nisu uključene u cenu: teniski tereni na otvorenom, najam bicikala, škola ronjenja s bocama (uključujući časove ronjenja na dah), parasailing, skijanje na vodi, vožnja motornim čamcem, vožnja kajakom, vožnja na „banani“.
Restoran Sunny sa svojim uslugama nudi produženi doručak i rani ručak do 13h, kao i svakodnevne tematske večere uz najbolja jela hrvatske i međunarodne kuhinje. Način posluživanja hrane je uglavnom švedski sto uz besplatna bezalkoholna pića tokom obroka.
Doručak i rani ručak je tematski buffet koji se sastoji od dalmatinske tradicionalne hrane, pekare, jela koja se pripremaju na licu mesta (omleti, salate, sendviči, burgeri, supe…), zdravog dela (ponuda malo zdravije i laganije hrane, poput raznih žitarica), slatkog dela… Mogućnost ulaska više puta u restoran.
Večera se služi od 19h do 21h i nudi raznovrsna jela za svačiji ukus poput pice, sendviča, supe, toplih predjela, glavnih jela od ribe i mesa, jela od sezonskih povrća i deserta. Svakodnevna tematska ponuda (Burger day, ukus Italije, Mediteranska jela…). Ukoliko želite da se opustite pored bazena i popijete piće sa pogledom na more i brodove koji prolaze, barovi u sklopu hotela su idealno mesto za to.
*Pogodnosti – mogućnost vegetarijanske hrane, hrane za dijabetičare, paket sa užinom (uz najavu dan ranije). Takođe, vitrina Valfresco s ponudom pića, napitaka, sendviča, salata i deserata u predvorju hotela dostupna je čitav dan (uz doplatu).
Takođe, preporučujemo Vam da pogledate još neke hotele iz Valamarove kolekcije u Dubrovniku: Dubrovnik President Valamar Collection Hotel, Valamar Lacroma Dubrovnik , Valamar Argosy hotel, Valamar Tirena Hotel.
MAPA
NAPOMENE:
– U cenu je uključena turistička taksa (nije uključena za sledeće hotele: Valamar Obertauern Hotel, Obertauern [PLACESHOTEL] by Valamar, ex. Marietta Hotel i Kesselspitze Valamar Collection Hotel)
– U cenu smeštaja je uključeno: posteljina, peškiri, potršnja struje i vode, pribor za kuvanje i jelo, pribor za čišćenje, nedeljno menjanje posteljine kao i završno čišćenje. Boravak dece do 2 godine je uključen u cenu
– Umanjenje cena za noćenje sa doručkom od cene polupansiona dnevno po osobi iznosi (u hotelima u Rapcu, Poreču, Krku i Rabu): 5€ u 1/1, 10€ u 1/2 (i sobama sa bračnim krevetom), 15€ u 1/3 (ili studijima), 20€ u porodičnim sobama, apartmanim i residence sobama
– Doplata za dečiji krevetac 5€ dnevno
– Boravak kućnih ljubimaca je dozvoljen u većini hotela i resorta, cena za kućne ljubimce iznosi 30€ dnevno
– Parking je uključen u cenu, osim za sledeće hotele: Dubrovnik – President Valamar Collection (doplata 10.75€ dnevno), Valamar Lacroma (8€ dnevno), Valamar Argosy Hotel (8€ dnevno), Valamar Tirene (6.5€ dnevno), Club Dubrovnik Sunny hotel (6.75€ dnevno). Za hotele u Poreču – Valamar Riviera Hotel i Isabella Valamar Collection Island Resort (5€ dnevno), hotel Marea Suites (4€ dnevno), hoteli Valamar Parentino, Diamant, Crystal Sunny, Rubin Sunny, Valamar Pinia (3€ dnevno). Makarska – Valamar Meteor (6.5€ dnevno), Dalmacija Places Hotel (6.64€ dnevno)
– U slučaju ranijeg odlaska, naplaćuje se naknada u iznosu jednog noćenja po smeštajnoj jedinici. Od 30. juna do 1. septembra iznos naknade uključuje sve preostale dane Vašeg boravka. Naknada za rani odlazak nije primenjiva u slučaju bolesti ili više sile
– U slučaju prebukiranja hotel zadržava pravo preseliti goste u drugi objekat iste ili veće kategorizacije
– Za rezervacije više od 5 smeštajnih jedinica primenjuju se drugačiji uslovi otkaza i plaćanja
– Da bismo zadržali skalu vrednosti obostrano dogovorenih akcija, a uzimajući u obzir trenutne okolnosti (pre svega kretanje stopa inflacije) koje bi mogle značajno da poremete tu skalu, možemo korigovati konačnu nominalnu cenu ugovorenu uslugu u slučaju da nakon zaključenja ovog ugovora kumulativni indeks mesečne stope inflacije, koji objavljuje EUROSTAT za Republiku Hrvatsku, u tekućem mesecu premaši nivo od 110,00 u odnosu na septembar 2022. godine, do iznos ovako izračunate stope inflacije.
Korekcija cene će se vršiti uzimajući u obzir okolnosti konkretnog slučaja i postupajući u skladu sa principom jednake vrednosti ugovornih akata. Ispravku cene možemo izvršiti najkasnije mesec dana pre datuma dolaska, o čemu ćemo obavestiti gosta e-mailom ili na drugi pogodan način. Gost će nas u roku od 8 dana obavestiti da li prihvata novi obračun cene usluga ili odbija ovaj obračun i ovaj Ugovor će se smatrati raskinutim. U ovom drugom slučaju naše obaveze su ograničene na vraćanje eventualno primljenog iznosa cene usluga i primljenog avansa.
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
Posebne pogodnosti za boravak dece važe za decu iznad 2 godine koja su uključena u rezervaciju uz uslov da zadovoljavaju starosne kriterijume objekata i da imaju svoj ležaj.
– Deca do 2 godine – Besplatno
– Deca od 2 – 9,99 godina – Poreč – Lanterna Sunny Resort by Valamar
– Deca od 2 – 11,99 godina – Rabac (Valamar Sanfior Hotel i Casa), Krk (Koralj Sunny Hotel), Rab (Valamar Padova, San Marino Sunny Resort, Suha Punta Apartments)
– Deca od 2 – 12,99 godina – Rabac (Girandella Family, Girandella V Level Villas), Rab (Valamar Carolina Hotel & Villas), Poreč (Naturist Resort Solaris)
– Deca od 2 – 13,99 godina – Poreč (Marea Valamar Collection Suites, Diamant Hotel & Residence, Crystal Sunny Hotel, Pinia Hotel, Rubin Sunny Hotel, Parentino Hotel, Isabella Valamar Collection Island Resort, Valamar Riviera Hotel & Residence), Rabac (Allegro Sunny Hotel, Miramar Sunny Hotel), Makarska (Dalmacija [PLACESHOTEL] by Valamar) Hvar (Hvar [PLACESHOTEL] by Valamar; Arkada Sunny Hotel by Valamar)
– Deca od 2 – 14,99 godina – Hvar (Valamar Amicor Green Resort), Dubrovnik (Valamar Tirena Hotel, Club Dubrovnik Sunny Hotel, Valamar Lacroma Dubrovnik Hotel)
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
– Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Hrvatske,
– Turistička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Turistička agencija ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju,
– Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju,
– Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
– Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći.
– Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.
– Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.