Rezerviši
  • PILION – LETO 2022

    Vila Olympion – Kala Nera

     

    Cene iz tabele su izražene u evrima po osobi na bazi  10, 11 noćenja – SOPSTVENI PREVOZ

    Vila
    Olympion
    Termin
    boravka
    30.05.
    09.06.
    09.06
    19.06.
    19.06.
    29.06.
    29.06.
    09.07.
    09.07.
    20.07.
    20.07.
    30.07.
    30.07.
    10.08.
    10.08.
    20.08.
    20.08.
    31.08.
    31.08.
    10.09.
    10.09.
    21.09.
    21.09.
    01.10.
    Tip
    smeštaja
    Broj noći
    Usluga
    101010101110111011101011
    1/2 STDnajam7911915919922926924926923919914999
    1/3 STDnajam699912914917920918920919914911979
    1/4 STDnajam59791091291491691491691591299969
    Family Club -
    CHD 2-14g
    najam393939393939393939393939

    Legenda: 1/2 STD – dvokrevetni studio, 1/3 STD – trokrevetni studio, 1/4 STD – četvorokrevetni studio, PL – pomoćni ležaj, NA – najam sobe/studija/apartmana

    *TV i klima uključeni u cenu

    *Family Club – 1 ili 2 deteta, uzrasta od 2-14 godina, u pratnji 2 punoplative osobe plaća cenu po tabeli Family Club i koriste PL smeštaj u 1/3 STD/APT ili zajednički ležaj sa punoplativom osobom u STD/APT 1/2 ILI APT 1/3.

    *CENA ZA AUTOBUSKI PREVOZ U OBA PRAVCA JE JEDINSTVENA ZA SVE PUTNIKE (PREVOZ + TRANSFER) – 75 €

    CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
    – usluge smeštaja, na bazi najma studia/apartmana, noćenja sa doručkom, polupansiona ili punog pansiona u odabranom apartmanu/hotelu, za izabrani termin prema tabeli na bazi 10/11 noćenja;
    – servis predstavnika naše agencija;
    – troškovi organizacije programa i usluge lokalnog grčkog partnera

    CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
    – Autobuski prevoz na relaciji Beograd-Pilion-Beograd sa pratiocem grupe do izabranog objekta na relaciji po programu;
    – Preporučujemo međunarodno zdravstveno osiguranje po cenovniku Triglav osiguranja;
    – ostale individualne i nepomenute troškove;
    – fakultativne izlete i rent-a-car. Fakultativni izleti biće ponudjeni na licu mesta od strane lokalnog partnera, prema uslovima i cenama lokalnog partnera;
    – TURISTIČKA TAKSA za sve turiste koji borave u Grčkoj. Taksa će se naplaćivati na licu mesta od strane vlasnika privatnog smeštaja, recepcije hotela i neće biti sastavni deo aranžmana. Očekivani iznosi takse, koja će se naplaćivati dnevno po sobi, je: privatni smeštaj – 0,50€; hoteli 1*/2* – 0,50€; hoteli 3* -1.50€; hoteli 4*- 3€; hoteli 5*- 4€. Plaćanje će se vršiti isključivo gotovinom, a hotelijeri I vlasnici privatnog smeštaja će imati pravo da goste, ukoliko gosti odbiju da plate turističku taksu, ne prime u smeštaj.

    AUTOBUSKI PREVOZ OBUHVATA :
    – Prevoz autobusom turističke klase (klima/video/audio, od 16 do 87 sedišta) do izabranog objekta na relaciji po programu,
    – usluge pratioca grupe.

    AUTOBUSKI PREVOZ NE OBUHVATA:
    – Mogućnost doplate za dodatni prevoz – transfer do/od mesta polaska autobusa iz Beograda, cena po osobi (min. 4 punoplatežna putnika): Novi Sad – 2.600 rsd. Deca 0-2g. – besplatno, nemaju sedište. Popust za decu od 2-12g. – 50%. Transferi započinju 2-4 sata pre polaska autobusa iz Beograda.

  • Vila Olympion

    Pilion je prelepo poluostrvo koje se nalazi u srcu Grčke, između Atine i Soluna. To je oblast neverovatne lepote, u kojoj se smenjuju visoke planine sa bogatom vegetacijom i kristalno čistim morem na dugim peščanim plažama. Plaže Piliona su drago kamenje, kombinujući svežinu borove šume i dubokog plavo zelenog Egejskog mora. Odiše grčkom tradicijom i gostoljubivošću. Turisti iz celog sveta obilaze prelepa planinska sela sa tradicionalnim restoranima i tavernama i uživaju na bezbrojnim peščanim plažama kupajući se u kristalno bistrom moru. Poznata turistička mesta su Kala Nera, Afisos, Milina, Platanias, Horto, Koropi, Milopotamus, Agios Ioanis…
    Vila OLYMPION – Ova lepa vila se nalazi u mirnoj ulice u samom centru mesta Kala Nera. Lokacija: 100 m od mora, u samom centru Kala Nere.

    1/2 STD: smešteni su u prizemlju i na prvom spratu i poseduju francuski krevet, ili dva standardna kreveta, kuhinjski deo (frižider, rešo sa dve ringle, posuđe i pribor za odgovarajući broj osoba), kupatilo sa kadom, TV, klima uređaj i terasu sa garniturom za sedenje.

    1/3 STD: smešteni su u prizemlju i na prvom spratu, poseduju francuski krevet, ili dva standardna kreveta kao i treći standardan ležaj, kuhinjski deo (frižider, rešo sa dve ringle, posuđe i pribor za odgovarajući broj osoba), kupatilo sa kadom, TV, klima uređaj i terasu sa garniturom za sedenje.

    1/4 STD: smešteni su u prizemlju, poseduju četri standardna kreveta, kuhinjski deo (frižider, rešo sa dve ringle, posuđe i pribor za odgovarajući broj osoba), kupatilo sa kadom, TV, klima uređaj i terasu sa garniturom za sedenje. Klima je uključena u cenu.

  • MAPA

  • PROGRAM PUTOVANJA  – INDIVIDUALNI PREVOZ:
    1. dan – Putovanje sopstvenim prevozom. Dolazak na Pilion. Ulazak u sobe posle 14.00h. Smeštaj i prva usluga prema uplaćenoj rezervaciji. Noćenje. 2. dan – 10./11. dan – Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme. Noćenje. 11./12. dan – Napuštanje soba do 10.00 sati. Povratak sopstvenim prevozom. Kraj usluga.

    PROGRAM PUTOVANJA – AUTOBUSKI PREVOZ:
    1. dan – Beograd – sastanak putnika pola sata ranije u odnosu na predviđeno vreme, dan ranije u odnosu na datum iz tabele. Polazak autobusa u 19:00h iz Beograda. Obavezno dva dana pre putovanja proveriti u agenciji tačno mesto i vreme polaska autobusa, a iz Novog Sada prema vremenu i mestu dobijenom od agencije. Dnevna i noćna vožnja sa usputnim zadržavanjima radi odmora. 2. dan – 10./11. dan – Pilion – Kala Nera/Afissos , smeštaj, boravak u izabranom objektu i prma izabranoj usluzi. 12./13. dan – napuštanje objekta, polazak autobusa u vreme dobijeno od strane našeg predstavnika. Dnevna i noćna vožnja sa usputnim zadržavanjima radi odmora. 13./14. dan – dolazak u Beograd na mesto polaska. Kraj usluga.

  • USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
     Cene su izražene u evrima, a plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
    – Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
    – Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
    – Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
    – Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
    Agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

  • NAPOMENE

    *U studije i apartmane se ulazi prvog dana iz tabele od 14:00h, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00h. Dodatni, odnosno pomoćni ležajevi u Grčkoj su gotovo uvek na rasklapanje, manjih dimenzija od standardnog ležaja.

    -Svaki putnik je u obavezi da poseduje važeću putnu ispravu (kopija stranice sa ličnim podacima se dostavlja agenciji) koja mora važiti još 3 meseca od datuma povratka sa putovanja. Agencija organizator putovanja ne snosi odgovornost za neispravnu putnu dokumentaciju, ne dobijanje vize za kategoriju građana kojima je viza potrebna, kao i u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU, u tom slučaju će se smatrati da je putnik odustao od aranžmana i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja agencije organizatora putovanja. Preporučujemo putnicima koji poseduju biometrijske pasoše da se o uslovima putovanja i boravka u EU (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju…) informišu u ambasadama zemlje u koje putuju ili na www.europa.rs. Krajnji rok za otkazivanje aranžmana je pet (5) dana pre datuma polaska. U slučaju da je posle zaključenja Ugovora o putovanju došlo do promena u kursu na deviznom tržištu ili promena u tarifama prevoznika i aerodromskih i kompanijskih taksi, agencija organizator putovanja zadržava pravo korekcije cene programa putovanja. Sve vreme boravka Vam na raspolaganju stoji stručan predstavnik naše agencije ili lokalni partner, koji će se potruditi oko Vašeg kompletnog boravka na izabranoj destinaciji i ponuditi brojne fakultativne izlete u saradnji sa lokalnim agentom. Preko našeg predstavnika možete vrlo povoljno iznajmiti auto i samostalno obići izabranu destinaciju i njene poznate plaže i znamenitosti.
    Posebna napomena za Covid 19: u slučajevima kada vlasnik objekta / smeštaja praktikuje čišenje i održavanje soba prema protokolima grčke vlade, vlasnik ne snosi pravnu odgovornost za potencijalno zaražavanje gostiju virusom Covid 19 za vreme boravka gostiju. Apartmani i studija se predaju gostima u ispravnom i čistom stanju. Gosti sami održavaju higijenu u smeštajnim jedinicama i nabavljaju sredstva za higijenu. Posteljina se menja najmanje jednom u toku smene.

    Napomena Covid 19:
    Od nedelje 01.05.2022. , prema odluci državnih organa Republike Grčke, svi putnici koji putuju u Grčku, bez obzira na zemlju porekla, više ne moraju da pokazuju važeći sertifikat o vakcinaciji ili oporavku od COVID-19, ili dokaz o negativnom rezultatu testa na SARS CoV-2 (PCR ili brzi antigenski test).
    Za više informacija o aktuelnim merama I uslovima ulaska u Grčku, možete posetiti sajt https://travel.gov.gr

    Sve gore navedeno važi u momentu objavljivanja ovog cenovnika. Svaki putnik je u obavezi da se informise o aktuelnim merama I uslovima ulaska u Grčku u momentu putovanja.

    Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja, Organizatora putovanja – Licenca OTP 120/2021,
    Cenovnik br 5. od 01.05.2022

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
    Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
    telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.

Call Now ButtonKlikni da pozoveš