Trajanje: 10.-11.12.2022. 2 dana/1 noćenje
Lokacija: Subotica - Palić - Morahalom - Segedin
Cena: 5.890 rsd
Rezerviši
  •  Subotica, Palić, Segedin, Morahalom – vikend

    Fakultativne posete Banji Morahalom i vinariji Zvonko Bogdan

    2 dana / 1 noćenje / autobusom

    10-11. DECEMBAR 2022.

     

    PROGRAM PUTOVANJA:
    1. DAN: BEOGRAD – SUBOTICA – PALIĆ

    Okupljanje putnika na Novom Beogradu, kod stajališta gradskog prevoza preko puta TC Ušće (pored Brankovog mosta, kod skejt parka) 07:30 (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Putovanje ka Subotici i obilazak centra grada. Fakultativna poseta Gradskoj kući. Slobodno vreme, zatim polazak na Palić.

    Šetnja po Paliću. Slobodno vreme za ručak i uživanje. Fakultativna poseta Vinariji Zvonko Bogdan. Kasno popodne, odlazak do kompleksa „Jelen Salaš“ ili „Majkin Salaš“. Smeštaj u sobe i slobodno vreme. (Svake subote uveče u restoranu Jelen Salaša i Majkinog Salaša uživo sviraju tamburaši.) Noćenje.

    *2. DAN: PALIĆ – SEGEDIN – MORAHALOM – BEOGRAD 

    Doručak. Odlazak do Mađarske: polazak za Segedin. Razgledanje grada u pratnji vodiča. Slobodno vreme ili šoping u TC Arkad nedaleko od centra grada. Fakultativni odlazak do Morahaloma u banju Eržebet 4* . Kupanje u otvorenim i zatvorenim bazenima, korišćenje saune i ostalih sadržaja prema individualnom interesovanju. Boravak u banji do kasnih popodnevnih časova (oko 18:30h) kada je predviđen povratak za Segedin (zbog ukrcavanja putnika koji nisu izabrali banju). Polazak za Beograd. Dolazak u večernjim časovima. Kraj programa.

    *VAŽNA NAPOMENA: U SLUČAJU DA GRANICA SA MAĐARSKOM BUDE ZATVORENA ILI DA PROCEDURE ZA PRELAZAK GRANICE BUDU SUVIŠE KOMPLIKOVANE PROGRAM ĆE 2. DANA BITI REALIZOVAN NA SLEDEĆI NAČIN:

    Doručak. Polazak ka Kelebiji, u fakultativni obilazak ergele Lipicanera. Povešćemo Vas da vidite kobile i ždrebad na pašnjaku, mlade pastuve i omice u slobodnim ispustima. Nakon obilaska, vozićemo se fijakerima po uređenom parku ergele i borovoj šumi Vile Majur. Svi koji budu želeli, uz iskusne instruktore, jahaće mirne i poslušne konje u parku ergele.

    Povratak u Suboticu. Polazak za Beograd. Dolazak u večernjim časovima. Kraj programa. 

    CENA ARANŽMANA 6990 RSD

    SNIŽENA CENA 5890 RSD

    -Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate-

    NAČIN PLAĆANJA:
    – Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja.
    – Plaćanje kreditnom karticom: Visa, Master, Maestro, Dina, (isti uslovi kao gotovina). Za korisnike kreditnih kartica banke Intesa mogućnost plaćanja na maksimalno 3 rate bez kamate.
    – Čekovima građana na maksimalno 2 rate.
    – Preko računa: uz profakturu izdatu od strane Jungman Travel-a.

    ARANŽMAN OBUHVATA:
    – Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, a/v opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja;
    – Obilazak Subotice, Palića i Segedina prema programu;
    – Usluge vodiča u svakom autobusu;
    – 1 noćenje sa doručkom na salašu Jelen salašu, Majkinom salašu ili vili 1. kategorije (1/2, 1/2+1 sobe);
    – Boravišnu taksu;
    – Troškove organizacije putovanja;
    – Rezervaciju stola u restoranu salaša za veče uz tamburaše (izjašnjavanje u agenciji).

    ARANŽMAN NE OBUHVATA:
    Fakultativne izlete:
    – *Ulaznice za banju Eržebet u Morahalomu – 1000 RSD (3000 forinti);
    – Ulaznice za ergelu Kelebija (obilazak ergele sa vodičem, jahanje konja i vožnja fijakerima) – 750 RSD;
    – Obilazak Gradske kuće u Subotici – 500 RSD (Dodatno: obilazak tornja sa vidikovcem – 200 RSD);
    – Obilazak vinarije Zvonko Bogdan, vinograda, i podruma sa degustacijom 3 vrste vina – 1000 RSD
    – Samo obilazak vinarije, bez degustacije – 400 RSD;
    – Međunarodno zdravstveno osiguranje;
    – Individualne troškove putnika.

    *Centar Subotice je kao muzej na otvorenom sa arhitekturom uglavnom u stilu secesije ali i baroka i klasične arhitekture. To se ogleda u crkvama (Katedrali, Srpskoj pravoslavnoj crkvi, Franjevačkoj crkvi itd), pozorištu i biblioteci zgrade, plavoj i zelenoj fontani… Među najatraktivnije ubrajaju se Gradska kuća, Sinagoga i Palata Rajhl.
    Palić: jezero i naselje istog imena nalazi se 8 km od Subotice. Prelepe građevine s početka 20. veka, raskošni parkovi, jezero, neuobičajeno spokojstvo i mir čine Palić idealnim mestom za odmor. Čuveni Palićki ZOO vrt je poznat ne samo po svojoj bogatoj kolekciji biljaka i životinja, već i humanom pristupu kada je smeštaj životinja u pitanju.
    Vinarija: 2000 godina Palićko vinogorje je tradicionalni vinarski kraj. Tu lepu tradiciju nastavlja Vinarija Zvonko Bogdan. Nalazi se na istočnoj obali jezera i izgrađena je u stilu secesije, karakterističnom za Palić. Enterijer vinarije je uređen po uzoru na francuske vinske zamkove, i opremljen najmodernijom francuskom tehnologijom.
    Etno kompleks Jelen Salaš: apartmani i sobe uređene u rustičnom stilu, sa ručno pravljenim nameštajem. Tu se nalzi parking i dečje igralište a restoran, pored objekta za smeštaj, nudi najbolja vina iz regiona i tipična mađarska, vojvođanska i bosanska jela po kojima je poznat.
    Segedin: Glavni (Sečenji) Trg, Zavetna crkva, Srpska Pravoslavna crkva…

    REŽIM ULASKA DRŽAVLJANA SRBIJE U MAĐARSKU:

    Državljani Srbije mogu da uđu u Mađarsku sa teritorije Srbije, bez ograničenja, odnosno pod istim uslovima koji su bili na snazi pre pandemije. Nije potrebna potvrda o imunizaciji, niti negativan PCR test.
    Ukoliko žele da u Mađarskoj borave neko vreme (turistički, poslovno) potrebno je da imaju potvrdu o imunizaciji koja je zvanično potrebna samo prilikom ulaska na manifestacije na kojima se očekuje više od 500 posetilaca (sportski događaji, muzički festivali i dr), bilo da se radi o manifestacijama u zatvorenom ili otvorenom prostoru. U praksi, međutim, u većini slučajeva građani treba da pokažu potvrdu o imunizaciji prilikom ulaska na koncerte, sportsko-rekreativne objekte, muzeje, čak iako tamo trenutno boravi manje od 500 posetilaca.
    Za ulazak u restorane nije potrebna potvrda o imunizaciji, iako restorani imaju pravo da ulazak uslove posedovanjem potvrde o imunizaciji. U većini slučajeva, posetioci ulaze u restoarne i kafiće samo sa zaštitnom maskom, koja nije obavezna tokom boravka u ovim objektima.
    Nošenje zaštitnih maski je obavezno u svim zatvorenim javnim prostorima (hotelima, tržnim centrima, prodavnicama, gradskom prevozu i dr).

    Najnovije informacije o ulasku možete pronaći OVDE

  • Preuzmite program putovanja u PDF / WORD

    NAPOMENE:

    – Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
    – Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
    – Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
    -Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Srbije,
    – U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
    – Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
    – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
    – Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
    – Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
    – Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

    Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
    Uz ovaj program važi cenovnik br. 1 od 20.01.2022.

    OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
    Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
    telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.

    Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 30.000 € (polisa osiguranja br. 470000050073) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs

Call Now ButtonKlikni da pozoveš